Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@02:55:06 GMT

کاهش عجیب فروش این خودرو!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۳۹۹

کاهش عجیب فروش این خودرو!

پول نیوز - خودروهای تویوتا در نخستین ماه از سال جاری میلادی با کاهش ۴۱ درصدی فروش مواجه شده است.

به گزارش پول نیوز، تویوتاموتورز که بدون شک یکی از بزرگترین خودروسازان جهان به شمار می‌رود، نیز به نظر می ‌رسد که همچون بسیاری دیگر از رقبای خود با کاهش قابل توجهی در میزان فروش خود در نخستین ماه از سال جاری میلادی روبرو شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار و گزارش های منتشر شده در وب سایت auto.ndtv، میزان فروش خودروهای تویوتا در ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی با ۴۱ درصد کاهش مواجه بوده است.
در نخستین ماه از سال جاری میلادی، میزان فروش داخلی خودروهای تویوتا نیز در بازار ژاپن در مجموع ۵۸۰۴  دستگاه گزارش و اعلام شده است که در مقایسه با ژانویه ۲۰۱۹، ۴۸ درصد افت کرده است.
به نظر می‌رسد که شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و بسیاری دیگر از نقاط جهان، بسیاری از بازارهای جهان را تحت تاثیر قرار داده است به گونه ای که کارشناسان و تحلیلگران فعال در این حوزه برآورد و اعلام کرده اند که این روند نزولی در بازارهای جهانی خودرو در ماههای آینده نیز به احتمال زیاد ادامه پیدا خواهد کرد و خودروسازان بیشتری را متضرر خواهد کرد.
هم زمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و اعلام وضعیت اضطراری از سوی سازمان بهداشت جهانی، بسیاری از شرکت های مختلف فعال در حوزه های تکنولوژی و خودرو دفاتر و کارخانه‌های خود در چین را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده البته برخی از انها نیز بعد از مدتی اعلام کرده اند که تولید خود را با حداقل ظرفیت از سر خواهند گرفت 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خودروسازان فروش بازار ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم

دریافت 16 MB

به گزارش همشهری آنلاین صفحات منتشر کننده این فیلم نوشته‌اند که این صحنه‌های تراژدیک گریه و زاری به دلیل گرانی ۲۰۰ میلیونی پژو پارس و عدم توانایی پرداخت آن است.

کد خبر 846201 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو ايران خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • سالمندی، ژاپن را به دردسری عجیب انداخت
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی
  • کاسه غبار در دهه ۳۰ میلادی
  • وضعیت عجیب در بازار گوشت؛ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!