Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:05:14 GMT

عیادت معاون اول قوه قضائیه از والدین شهیدحسین فهمیده

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۴۱۰

عیادت معاون اول قوه قضائیه از والدین شهیدحسین فهمیده

معاون اول قوه قضائیه با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از والدین شهید حسین فهمیده عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، عصر امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از پدرو مادر گرامی شهید حسین فهمیده عیادت کرد.

معاون اول قوه قضاییه از خداوند متعال برای والدین شهید فهمیده بهبودی و سلامتی مسالت کرد و در جریان روند معالجات ایشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکار خانم کریمی مادر و آقای محمد تقی فهمیده پدر شهیدان فهمیده به علت بیماری در بیمارستان بستری هستند.
 
داوود و محمدحسین دو برادر از خانواده فهمیده هستند که در جنگ تحمیلی به مقام شهادت نائل آمدند. شهید محمدحسین فهمیده متولد سال ۴۶ بود و در زمان شهادت ۱۳ سال داشت و شهید داوود فهمیده، برادر بزرگ‌تر او، متولد سال ۴۲ بود که دیرتر از محمدحسین به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید داوود فرمانده یکی از دسته‌های نظامی بود که در سال ۶۱ در تپه‌های حاج عمران با اصابت ترکش به شهادت رسید. امام خمینی(ره) در رثای شهید محمدحسین فهمیده در جمله‌ای معروف فرمودند: «رهبر ما آن طفل سیزده ساله‌ای است که با قلب کوچک خود، که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ‌تر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قوه قضائیه محسنی اژه ای بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر معاون سابق قوه قضائیه اعترافاتش را پس گرفت!

پسر معاون اول سابق قوه قضائیه در دومین جلسه رسیدگی به اتهاماتش در سال جدید، ضمن رد اتهاماتش در دادگاه، تمام اعترافات دوران بازجویی را رد کرد.

به گزارش فارس، در این جلسه یکی از متهمان به دفاع از خود پرداخت و مالکیت همه موارد تحصیل شده از طریق عناوین اتهامی را رد کرد و منشاء خرید چند زمین، خانه و خودروی لوکس خود را سرمایه‌های شخصی عنوان کرد!

درحالی‌که در کیفرخواست متهم بدون شغل معرفی شده بود، این متهم شغل خود را سرمایه‌گذاری با نقدینگی سایرین عنوان کرد به این صورت که سرمایه‌های آشنایان را جمع کرده و بعد از سرمایه‌گذاری، به آنها سود پرداخت می‌کند.

وی مالکیت یک ملک خریداری شده در خیابان سازمان آب را هم رد کرده و مدعی شد برادرش برای فرار از مالیات این ملک را به نام دوست صمیمی متهم یعنی ع. خ کرده است.

این متهم از نحوه بازداشت خود نیز اظهار شکایت داشت که چرا شان وی هنگام بازداشت رعایت نشده و به او در خیابان دستبند زده‌اند، وی تمامی اعترافات خود در دوران بازجویی را نیز رد کرد.

وی در توجیه دریافت بخشی از واریزی‌های متهمینی که پرونده‌هایشان را حل و فصل می‌کردند هم مدعی شد که این مبالغ را از برادرش قرض میگرفته و به زودی بدهی خودش را تسویه می‌کند.

این متهم سیمکارت‌های خریداری شده با اموال نامشروع را بیشتر از مقداری که در کیفرخواست عنوان شده اعلام کرد و مدعی شد همه سیمکارت‌ها را از محل سرمایه‌های مردمی تهیه کرده و بخشی از آن را هم متهم ح.‌ی مبلغی به وی پول داده است تا برای او هم در زمینه سیمکارت سرمایه‌گذاری کند.

همچنین در ادامه از قاضی دادگاه خواست تا سیمکارت‌های ضبط شده را به وی پس بدهند تا بتواند پس از فروش آنها، بدهی‌های خود به سرمایه‌گذاران را تسویه کند.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • جلسه جدید دادگاه پسران معاون مستعفی قوه قضائیه / مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • گاهی معضلات به دلیل حل نشدن به بحران‌های بالفعل تبدیل می‌شود
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • پسر معاون سابق قوه قضائیه اعترافاتش را پس گرفت!