Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد که این کشور به همراه روسیه و ایران در حال توافق بر روی تاریخ نشستی سه‌جانبه درباره سوریه هستند.

وزرات امور خارجه روسیه در این باره افزود: به محض این که در این باره توافقی میان سه کشور حاصل شد، تاریخ این نشست اعلان عمومی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، میخائیل بوگدانف، معاون وزیر امور خارجه روسیه و سفیر ویژه روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای آفریقایی به خبرگزاری تاس گفته بود که نشست سه‌جانبه میان روسای جمهور روسیه، ایران و ترکیه احتمالا در ماه مارس در تهران برگزار شود.

نشست قبلی این سه کشور ضامن روند صلح سوریه در سپتامبر سال ۲۰۱۹ در آنکارا برگزار شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را به کریستف لوتوندولا آپالا بن آپالا معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه جمهوری دموکراتیک کنگو تقدیم کرد.

در این دیدار، وزیر امور خارجه جمهوری دموکراتیک کنگو ضمن آرزوی موفقیت برای سفیر کشورمان در ماموریت خود، از (حضرت) امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مردان تاریخ معاصر جهان نام بردو آمادگی خود را برای ارتقا و توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران اعلام نمود. وی آمادگی خود را برای تشکیل کمیته مشترکی از کارشناسان دو طرف برای بررسی سوابق پنجاه ساله روابط دو کشور و ارائه برنامه‌ها و راهکارها برای توسعه و گسترش همکاری‌ها در آینده ابراز کرد. سفیر کشورمان نیز ضمن استقبال از پیشنهاد مذکور، رویکرد رییس جمهور و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با کشورهای آفریقای را خاطر نشان ساخت.

وی افزود: در این چارچوب جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری با دولت جمهوری دموکراتیک کنگو برای ارتقاء مناسبات فیمابین می‌باشد. سفیر کشورمان همچنین تصریح کرد گشایش سفارت این کشور در تهران می‌تواند اعتلای بیشتر روابط را تسهیل کند.

کد خبر 6087059 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • امیرعبداللهیان: ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است