Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محی‌الدین مرادی گفت: در شرایطی که دشمنان با تمام توان نظام اسلامی را مورد مجمه قرار داده‌اند، مشارکت حداکثری مردم از همه طیف‌ها و سلایق سیاسی در پای صندوق‌های اخذ رای و شرکت در انتخابات، توطئه دشمن را خنثی می‌کند.

او با بیان اینکه بزرگترین رفراندوم برای نظام، مشارکت بالای سیاسی مردم در انتخابات است، افزود: این مشارکت باید همه جانبه و آزادانه باشد چرا که تاثیر زیادی در بالا بردن مشروعیت قانونی نظام و اقتدار کشور در عرصه بین المللی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر حزب مردم سالاری کردستان گفت: کسانی که از تحریم انتخابات صحبت می‌کنند، دشمنان، اپوزسیون و مخالفان نظام اسلامی هستند که قصد آن‌ها کاهش مشارکت مردم و هدف قرار دادن مشروعیت نظام است.

او با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که فضای داخلی و خارجی مشکلاتی برای اقتصاد کشور و سیاست خارجی به وجود آورده است، اضافه کرد: حکومت اسلامی حکومتی مردمی است و هر چهار سال یک بار مشروعیت نظام با برگزاری انتخابات تمدید و تثبیت می‌شود.

مرادی به تلاش دشمنان برای تحت فشار قرار دادن و ایجاد زمینه براندازی نظام اشاره کرد و یادآور شد: نظام سلطه می‌داند زمینه براندازی از طریق حمله نظامی قابل تحقق نیست بنابراین بدنبال ایجاد فضای ناامیدی در میان مردم است تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد.

او تاکید کرد: در صورتی که فضای ناامیدی در جامعه به وجود آید بطور قطع زمینه برای ضعف نظام فراهم خواهد شد و گروه‌های معاند فرصت یارگیری و جذب پیدا می‌کنند پس باید با مشارکت گسترده در انتخابات این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

دبیر حزب مردم سالاری کردستان گفت: اگر فضای داخلی همسو با فضای بین المللی نباشد و مردم مشارکت بیشتری در انتخابات پیش رو داشته باشند بطور قطع فضای یاس و ناامیدی برای دشمنان، ضدانقلاب و مخالفان نظام بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی کارگروه‌های فضای مجازی استان با اشاره به تعیین و اعلام شعار سال جدید، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: عرصه اقتصاد فضای مجازی یک «مزیت ناجی» است و این در حالی است که کارشناسان و ظرفیت‌های تخصصی بسیار خوبی در استان وجود دارند که می‌توانند این درگاه را با کیفیت، سرعت و ارزان راه‌اندازی کنند.

وی ادامه داد: توجه به فضای مجازی به عنوان ضمیمه‌ای بر سایر فعالیت‌ها نیست و مفاهمه مشترک و دقیق از فضای مجازی نخستین گام در ماموریت‌هاست و بر این اساس تبیین دقیق و کاملی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای فضای مجازی ارائه شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: از کلیات، طرح واژه‌ها و اصطلاحات باید عبور کرد و کارگروه‌های شورای مجازی با همکاری دستگاه‌های عضو باید با تعریف و اولویت بندی پروژه‌های اقتصادی در فضای مجازی به سمت تحقق این اولویت حرکت کنند.

گنابادی نژاد افزود: این فضا، عرصه‌ای است که با نگاه تحولی، نوآورانه، مبتکرانه و مدیریت منطقی ریسک می‌تواند ریل گذاری یک میدان پیشرفت و توسعه اقتصادی فنآورانه را در استان فراهم کند.

وی صنایع فرهنگی، سوغات زائر، تکمیل و ارتقای کمی و کیفی خدمات به زائران داخلی و خارجی، گردشگری سلامت و جذب دانشجویان خارجی را از نمونه‌های میدان اقتصاد فضای مجازی نام برد و همچنین طراحی درگاه و مرکز تجارت بین المللی فرهنگ، هنر و فناوری در فضای مجازی را یک اولویت برای شورای فضای مجازی استان دانست.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: بیشترین تهاجم دشمنان به انقلاب و نظام و حقوق مردم کشورمان از طریق فضای مجازی است که ما همچنان کمترین استفاده را از آن داریم در حالی که نه منفعلانه بلکه باید بتوانیم فعالانه، هوشمند و موثر فضای مجازی را مدیریت کنیم.

گنابادی نژاد به سه اولویت ویژه فضای مجازی در سال ۱۴۰۳ پرداخت و افزود: اقتصاد فضای مجازی، امنیت در فضای مجازی و صیانت از حقوق و رضایتمندی مردم از خدمات الکترونیک و فضای مجازی استان، اولویت‌های سال هستند و بر این اساس باید به پروژه‌های مشخص و روشن برسیم و آنها را در سال جدید عملیاتی و پیاده کنیم.

او تاکید کرد: امروز اسرائیل و آمریکا دیگر توان و اراده‌ای برای حمله نظامی به ایران ندارند لذا در فضای مجازی لازم است آمادگی‌های بیشتری ایجاد شود و همه احتمالات نفوذ و هجمه در فضای مجازی برای دشمن بایستی به طور کامل مسدود و امنیت روانی جامعه و مردم صیانت شود و این موضوع نیازمند برنامه روان، دقیق و عملیاتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند