Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@02:15:20 GMT

کاهش تبلیغات کاغذی با رونق فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۵۴۷

کاهش تبلیغات کاغذی با رونق فضای مجازی

یک فعال محیط زیست با اظهار خرسندی از کاهش تبلیغات کاغذی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره های گذشته، دلیل این موضوع را فضای مجازی و رونق تبلیغات در این فضا دانست.

حشمت الله انتخابی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تبلیغات کاغذی در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی به نسبت دوره‌های گذشته به مراتب کمتر بوده است، اظهار کرد: متاسفانه در دوره‌های گذشته پوسترهای تبلیغاتی به درخت، تیر برق و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آویز بود که خوشبختانه این نوع از تبلیغات در انتخابات دوره یازدهم کمتر شده است.

این فعال محیط زیست گفت: کاهش تبلیغات کاغذی انتخابات امسال غیر معقول نیست و علت آن فضازی مجازی است، چرا که این رسانه برد بیشتری دارد و باعث شده خوشبختانه تبلیغات کاغذی کم شود، چراکه صرف حجم بالای کاغذ برای تبلیغات، آسیب زیادی به محیط زیست وارد می کند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که ستادهای انتخاباتی افرادی را برای پخش این تبلیغات کاغذی در سطح شهر مامور می‌کنند، بعد از انتخابات هم با توجه به مسئولیت اخلاقی، اجتماعی و وجدانی که وجود دارد باید افرادی را برای جمع‌آوری این تبلیغات مامور کنند تا این تبلیغات کاغذی بازیافت شود و هم چشم‌انداز شهر مناسب و آسیب محیطی کمتری داشته باشد.

لینک کوتاه: asriran.com/002zus

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تبلیغات کاغذی فضای مجازی تبلیغات کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین

 میرزاحسینی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در طرح آزمایشی کاهش مصرف پلاستیک، فروشگاه‌ها موظف به استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست هستند.

میرزاحسینی افزود: اجرای این طرح مستمر است و به صورت دوره‌ای هم از فروشگاه‌ها بازدید می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی هم گفت: اطلاع رسانی ممنوعیت‌ها به کشاورزان و نظارت آن بر عهده جهاد کشاورزی است و با کشاورزانی که خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • سلامت جامعه در گرو کاهش مصرف پلاستیک و سیگار
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • دارو زباله نیست!