Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@05:17:13 GMT

پیروزی مقصودلو در مسابقات شطرنج آیروفلوت روسیه

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۶۴۷

پیروزی مقصودلو در مسابقات شطرنج آیروفلوت روسیه

پرهام مقصودلو شطرنج باز ایرانی در دور اول مسابقات آیروفلوت روسیه موفق شد حریفش را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، مسابقات شطرنج آیروفلوت روز گذشته(چهار شنبه) در کشور روسیه پیگری شد و نمایندگان ایران در مقابل حریفان قرار گرفتند. پرهام مقصودلو و پویا ایدنی دو شطرنج باز ایران هستند که در این مسابقات دست به مهره می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شطرنج بازان از تمام نقاط جهان هر ماه فوریه کنار هم می آیند تا در مسابقات بزرگ آیروفلوت که در مسکو برگزار می شود، شرکت کنند. مسابقات آیروفلوت برای هجدهمین بار است که با حضور شطرنج بازان متنوع   پیگیری می شود. این رقابت ها در هتل ویژه این جشنواره برگزار می شود. این هتل مخصوص که یکی از بزرگترین هتل ها در مسکو با بیش از ۱۷۰۰ اتاق است در یکی از زیباترین مناطق بنا شده و سایت رسمی این مسابقات مجموع جوایز را ۱۴۰ هزار دلار اعلام کرده است.

این مسابقات در سه جدول  (A ، B و C) مطابق با ریتینگ شرکت کنندگان برگزار می شود. علاوه بر مسابقات کلاسیک، یک رقابت برق آسا هم در این جشنواره برگزار خواهد شد.

مقصودلو در این مسابقات شانس سوم قهرمانی و ایدنی شانس ۴۳ به حساب می آیند. 

پرهام مقصودلو در دور اول این رقابت ها مقابل فلوریانوف از روسیه قرار گرفت. مقصودلو با ریتینگ بین المللی ۲۶۷۴ در این مسابقات شرکت کرده است. او موفق شد حریف روسیه ای خود که با ریتینگ 

۲۵۵۶ در مسابقات حضور دارد را شکست دهد. این شطرنج باز ایرانی در دور بعد باید با نماینده ای از ارمنستان رقابت کند. 

پویا ایدنی دیگر شطرنج باز ایران در بازی اول خود متوقف شد. ایدنی که دارای ریتینگ بین المللی ۲۵۷۷ است در حالی مقابل حریفی از هند به تساوی رسید که حریفش دارای ریتنیگ  ۲۴۱۸ بود.

رقابت های شطرنج  اروفلوت از ۳۰ بهمن تا هشتم اسفندماه پیگیری خواهد شد. در این رقابت ها ۹۷ شطرنج باز در ۹ دور باهم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرهام مقصودلو شطرنج باز رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی بایرن‌مونیخ به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی بایرن مونیخ به‌پایان رسید.

در رقابت حساس و نزدیک این دو تیم یوشوا کیمیش موفق شد در دقیقه ۶۳ از روی پاس رافائل گوئررو برای بایرن مونیخ گلزنی کند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال کد خبر 745643

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم