Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسخه ای از پیام سردار سرتیپ محمد رضا فلاح‌زاده که روز پنجشنبه در اختیار خبرنگار ایرنا در ابرکوه قرار گرفت، آمده است:  بی شک حضور اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان در پای صندوق های رای، روح امام خمینی (ره) و شهیدان والا مقام خصوصا سپهبد شهید قاسم سلیمانی عزیز و همراهانش را شاد می کند.

وی با بیان اینکه به فرموده  امام خمینی(ره) مجلس در راس امور است، اظهارکرد: شرکت پررنگ در انتخابات تعیین سرنوشت خود و تجدید بیعت با رهبر عظیم الشان انقلاب را در پی داشته و باعث تشکیل مجلس قوی، قدرتمند و تصویب قوانینی که بتواند پیشرفت در تمام حوزه های تمدنی اعم از عرصه های آموزشی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اشتغال جوانان عزیز را  رقم  زند، می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس تصریح کرد: از امت اسلامی ایران از جمله استان یزد خصوصا همشهریان عزیزم که همه می دانند همیشه خادم و دعا گوی شما بوده و هستم و به این خدمت گزاری افتخار کرده و خواهم کرد، عاجزانه تقاضامندم که یکبار دیگر همگی از منزل، کارخانه، مزرعه و محل کار به پای صندوق‌های رای رفته و در انتخابات سرنوشت ساز روز جمعه شرکت کنید.

استاندار سابق یزد و فرمانده پیشین سپاه الغدیر این استان خاطرنشان کرد: حضور پرشور و شعور شما در انتخابات باعث حل بسیاری از گره ها و مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان می شود.

دوم اسفند  انتخابات مجلس در چهار حوزه انتخابیه یزد برگزار می‌شود و تعداد واجدان  شرایط حق رای در استان حدود ۷۲۲ هزار نفر اعلام شد و آرای مردم از طریق ۷۷۲ صندوق رای جمع آوری می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد نیروی قدس سپاه پاسداران ستاد انتخابات کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد نیروی قدس سپاه پاسداران ستاد انتخابات کشور یزد نیروی قدس سپاه پاسداران ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد زاهدی روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین ضمن تشکر از فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری پرشور انتخابات، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مرحله دوم تاکید کرد و گفت: میزان مشارکت مردم استان تهران در انتخابات نسبت به سال گذشته با افزایش ۲.۱ درصدی همراه بوده که با روشنگری و آگاه سازی، در مرحله دوم هم ان شاالله شاهد حضوری پرشور خواهیم بود.

زاهدی اقدامات آموزش و پرورش را در حوزه‌های مختلف چشمگیر دانست و افزود: همه دستگاه‌ها باید برای پیشرفت کشور، در خدمت آموزش و پرورش گام بردارند و برگزاری این چنین جلسات مسئله محور که با پیگیری و همکاری ادارات منتج به نتیجه می‌شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ورامین گفت: کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری، از نیروهای ارزیاب متخصص و متعهد در این حوزه استفاده کنند و باید در اجرای این فرایند نظارت دقیق انجام گیرد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات قبلی آموزش و پرورش، پیگیری ماده ۱۳ و ۱۶ عوارض صدور پروانه، پیگیری اجرای سند کاداستر (تک برگ)، ارائه گزارش از روند اجرایی ستاد بزرگداشت مقام معلم، ارائه گزارش در خصوص کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران، بررسی چالش‌های برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های نهایی در هر سه پایه، ارائه گزارش از ستاد اسکان فرهنگیان ورامین و بررسی بازخوردها و نقاط ضعف و قوت، از موضوعات این جلسه بود.

کد خبر 6082176

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است