Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@21:01:53 GMT

سندرز:حاکمان عربستان قاتل اند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۶۹۹

برنی سندرز کاندیدای ریاست جمهوری پشتاز فعلی حزب دموکرات در یک سخنرانی رهبران عربستان را مورد انتقاد قرار داده و حاکمان عربستان را «جانی‌های قاتل» توصیف کرد. ناطقان: به نقل از پایگاه هیل، برنی سندرز که همزمان سناتور مستقل ایالت ورمونت آمریکا نیز هست در این سخنرانی خود حاکمان عربستان را «جانی‌های قاتل» توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سندرز تأکید کرد تهران و ریاض را به منظور حل مسائل‌شان به پای میز مذاکره می‌آورد و وعده یک سیاست متعادل‌تر برای خاورمیانه را داد.

او گفت: برای سالیان متوالی ما عاشق عربستان سعودی این هم پیمان شگفت‌انگیزمان بوده‌ایم. تنها مشکل، افرادی هستند که این کشور را اداره می‌کنند و اینکه این افراد جانی‌های قاتل هستند.

این سناتور ایالت ورمونت ادامه داد: آمریکا باید به جای آنکه آنقدر با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی روابط واقعا صمیمی داشته باشد تلاش کند مسائل میان عربستان و ایران را در راستای برقراری صلح در خاورمیانه حل و فصل کند. سندرز محمد بن سلمان را با لفظ "دیکتاتور میلیاردر" توصیف کرد.

او خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم عربستانی‌ها و ایرانی‌ها را نزد یکدیگر بیاوریم و به آن‌ها بگوییم که خودمان به عنوان کشوری که تریلیون‌ها دلار برای جنگ‌های بی‌پایان هزینه کردیم از جنگ خسته و منزجر هستیم. سپس آن‌ها در ادامه باید اقدامات‌شان را با یکدیگر هماهنگ کنند و ما منابع لازم برای کمک به ایجاد این وضعیت را داریم.

این سناتور آمریکایی که در دو مرحله نخست انتخابات حزب دموکرات حائز بیشترین آرای مردمی شد بار دیگر بر موضع‌اش مبنی بر اینکه آمریکا نباید نیازهای فلسطینی‌ها را در حین حمایت صرف از اسرائیل نادیده بگیرد، تأکید کرد.

سندرز متعهد شد به اینکه از استقلال و امنیت شهروندان اسرائیلی بدون آنکه از دولت نژادپرست راست‌گرای موجود فعلی در اسرائیل حمایت کند محافظت می‌کند. او در عین حال به بحران انسانی بوجود آمده در نوار غزه اشاره کرد و گفت: چیزی که سیاست خارجی آمریکا باید در خاورمیانه بوجود بیاورد این است که اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها را زیر پرچم عدالت نزد یکدیگر بیاورد.

وی افزود: ما ثروت لازم برای انجام این کار را داریم. این نمی‌تواند همواره به این صورت باشد که ما صرفا حامی اسرائیل باشیم و نیازهای مردم فلسطین را نادیده بگیریم. ما باید به هر دو طرف توجه نشان دهیم
منبع: ایسنا برچسب ها: جانی ، قاتل ، عربستان ، ناطقان ، امریکا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جانی قاتل عربستان ناطقان امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار نطنز گفت: بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در روستای صالح‌آباد با فاصله کم و شدت زیاد آغاز شد که به منجر به وقوع سیل شد.

محمد عباس ظریفی با بیان اینکه هیچ راهی مسدود نیست افزود: امروز بعد از وقوع بارش رگباری در بخش مرکزی شهرستان در برخی از نقاط روان آب‌ها جاری شدند و رودخانه‌های فصلی فعال شدند.


وی گفت: جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در وضعیت آماده‌باش هستند.

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!