Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@10:34:11 GMT

هر مورد مشکوک دلیل بر وجود کرونا نیست

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۷۳۶

هر مورد مشکوک دلیل بر وجود کرونا نیست

محمد مهدی گویا، رئیس مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در گفت‌وگو با فارس درباره «شیوع بیماری کرونا در کشور»، گفت: موارد مشکوک با موارد قطعی فرق می‌کند.

وی ادامه داد: اکنون هرکسی که ریه‌اش ذات الریه می‌کند، می‌گویند مشکوک به کروناست اما باید آزمایش این موضوع را نشان دهد.

رئیس مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: هر مورد مشکوکی که وجود داشته باشد، دلیل بر این نیست که اعلام کنیم مربوط به بیماری کروناست؛ چراکه ممکن است ما دهها آزمایش انجام دهیم، اما یک مورد آن مثبت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا متذکر شد: وزارت بهداشت هر روز آمار دقیق را اعلام خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر

 وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدا از زمان آغاز تجاوز جاری رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۳۳ هزار و ۹۷۰ تن افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، به دنبال گذشت ۱۹۵ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین در این باریکه اعلام کرد شمار شهدای این تجاوز به ۳۳ هزار و ۹۷۰ تن و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۷۷۰ تن افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین تأکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی، در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت مورد کشتار علیه اهالی غزه شده است که در نتیجه آن ۷۱ شهید و ۱۰۶ زخمی به بیمارستان منتقل شده اند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: هنوز شماری از قربانیان در زیر آوار و در معابر باقی مانده اند و تیم های امدادرسانی و دفاع مدنی قادر به دسترسی به آنها نبوده اند.

وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش با اشاره به کمبود شدید امکانات بهداشتی و درمانی در شهر غزه و شمال نوار غزه، خواستار ایجاد بیمارستان و استقرار تیم های پزشکی بین المللی در این مناطق شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید