Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:47:15 GMT

لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۷۳۹

لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است

عضو هیأت مدیره بانک رفاه گفت: هدف اصلی نظام بانکی به‌عنوان موسسه‌های مالی و اقتصادی، خدمت به مردم است و داشتن نیروهای متعهد و متخصص لازمه آن است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، فرشید فرخ نژاد، عضو هیأت مدیره بانک رفاه در مراسم تقدیر از نفرات برتر دومین آزمون علمی کارکنان بانک‌ها که ۲۷ بهمن‌ماه در مرکز آموزش بانک ملی با حضور مدیران ارشد بانکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابیان این مطلب گفت: هدف اصلی نظام بانکی کشور به‌عنوان موسسه‌های مالی و اقتصادی، خدمت به مردم است که این امر با داشتن نیروهای متعهد و متخصص امکان‌پذیر است و بدون داشتن چنین کارکنانی، نمی‌توانیم به شهروندان خدمت‌رسانی مطلوبی داشته باشیم.

فرخ نژاد افزود: یکی از موارد مهم سرمایه‌گذاری در حوزه نیروی انسانی، موضوع آموزش و برگزاری آزمون‌های علمی است که باعث می‌شود کارکنان نظام بانکی با صداقت، تعهد و تخصص، هم مشاوری امین برای مشتریان باشند و هم تلاش می‌کنند در فضای خلاق و نوآور با تسهیم دانش و تبادل اطلاعات با یکدیگر خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.

عضو هیات مدیره بانک رفاه تصریح کرد: بدون شک نیروهایی که ویژگی‌هایی همچون دانش، تعهد، اخلاق و تخصص دارند، ارتباط بهتری با مشتریان برقرار می‌کنند.و خدمات مناسبی در اختیار آنها قرار می‌دهند.

فرخ نژاد تأکید کرد: همکاران سازمان باید از قوانین و مقررات اطلاع داشته و دانش خود را به‌روزرسانی کنند که امیدواریم با سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه نیروی انسانی و آموزش بتوانیم خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهیم و رضایت آن‌ها که در حقیقت رضایت خداوند است را کسب کنیم.

در پایان این مراسم از بانک رفاه به‌عنوان بانک برتر به دلیل کسب رتبه اول در دومین المپیاد علمی کارکنان بانک‌ها و اداره آموزش و توسعه دانش این بانک با اهدا لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران سرمايه گذاري المپیاد علمی کارکنان موسسه مالی و اقتصادی بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ پاسدار رضا طلایی‌نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت صحن مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، طی سخنانی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی را دانشمند شهید استاد شهید فخری زاده به عنوان رئیس سازمان سپند، پیش از شهادت با هم‌فکری مجموعه‌ای از همکاران و جمعی از نمایندگان دوره فعلی مجلس طراحی کردند.

وی با بیان اینکه «صهیونیست‌ها مسبب اصلی شهادت استاد فخری زاده به عنوان اولین رئیس و بنیانگذار سازمان بودند»، افزود: زمانی این طرح در دستور کار مجلس قرار گرفته است که در یک فضای جهانی، ملت مقاوم ایران اسلامی و مقابل صهیونیست‌ها و نظام استکباری قرار داریم؛ به همین جهت از هیئت رئیسه مجلس قدردانی می‌کنم.

سخنگوی وزارت دفاع عنوان کرد: در حوزه نیروهای مسلح و بخش دفاعی رویه معینی داریم مبنی بر اینکه وقتی یک ضرورت راهبردی و بنیادی پیش می‌آید که ضرورتاً باید ساختاری ایجاد شود، اذن فرماندهی کل قوا اخذ می‌شود و با این اخذ آن ساختار تاسیس می‌شود چراکه نظام دفاعی تعطیل بردار نیست. رویه رهبری این است که وقتی به تشکیل سازمان جدیدی اذن می‌دهند، می‌فرمایند که بعداً سیر قانونی آن را نیز طی کنید؛ بر همین اساس  ۱۴ سال قبل اذن گرفته شد و ۶ سال قبل اساسنامه موقت این سازمان تصویب شد و امروز قانون تشکیل آن در دستور کار مجلس قرار دارد

طلایی نیک با تاکید بر اینکه این قانون مقوم جریان دانش پایه در نظام دفاعی کشور خواهد بود، گفت: علت برتری امروز قدرت دفاعی ما در منطقه و منفعل شدن دشمنان ما و قابلیت‌ها و مزیت‌هایی که امروز در حوزه فناوری‌های دفاعی و سامانه‌ها و تسلیحات و تجهیزات در سطح جهانی کسب کردیم، علاوه بر روحیه جهادی، دانش پایه بودن نظام دفاعی کشور است.

وی با بیان اینکه «سازمان سپند به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد»، اظهار کرد: امروز در وزارت دفاع با ۱۰۰ دانشگاه قرارداد فعال داریم و درحال استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها هستیم؛ همچنین با هزار و ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان قرارداد جاری داریم؛ اما بکار گیری این دانش و توانمندی نخبگان و جوانان مستعد کشور نیازمند سازمانی است که عهده دار این مسئولیت شود.

سخنگوی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه سازمان سپند در سطح مرز شکنی دانش حرکت می‌کند، گفت: از نظر مسائل حفاظتی امکان بیان دستاوردهای علمی عظیم سازمان در دوره موقت تشکیل وجود ندارد. سرریز این دانش دفاعی در حوزه‌های گوناگون استفاده می‌شود و این سازمان باید به حوزه‌های مرزشکنی دانش به گونه‌ای ورود کند که در دشمن غافلگیری ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • ایمپلنت یک روزه جایگزین سریع بی دندانی
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی
  • تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری
  • بازرس ویژه معاونت علمی منصوب شد