Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری سمنان روز پنجشنبه در این زمینه به ایرنا گفت: بازارچه میوه و تره‌بار با رفع مشکل تخصیص زمین به منظور تنظیم و کنترل بازار در سمنان احداث می‌شود.

مهدی سلامتی ابراز داشت: زمین برای احداث بازارچه میوه و تره‌بار باید درمنطقه‌ای از شهر باشد که عموم مردم به محل دسترسی آسان داشته باشند و لازم است برای دستیابی به نتیجه مطلوب، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری تعاملات خود را برای رفع مشکل تخصیص زمین تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تکمیل نظام بُنکداری و عمده فروشی در میدان میوه و تره بار نقش موثر در کنترل قیمت‌ها دارد و اگر نظام عمده فروشی به خوبی کار نکند، نظام توزیع نیز تحت تاثیر آن عملکرد مطلوبی نخواهد داشت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری سمنان بیان کرد: راه‌اندازی بازارچه میوه و تره‌بار به منظور کنترل و تنظیم بازار در تمام شهرستان‌های استان در اولویت‌کاری بوده و با جدیت پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: خرید میوه با حجم زیاد از مبادی تولید در قیمت عرضه به مشتری موثر است و هدف از ایجاد بازارچه میوه‌ و تره‌بار در شهرستان‌های استان سمنان خرید میوه به صورت عمده  و عرضه به مشتری با قیمت مناسب است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری سمنان خاطرنشان کرد: عرضه اقلام اساسی مانند پیاز، سیب‌زمینی، پرتقال و سیب با قیمت مناسب با افتتاح بازارچه عرضه میوه و تره‌بار با جدیت پیگیری می‌شود.

سلامتی یادآور شد: شهرداری سمنان و اتحادیه میوه و تره‌بار برای عرضه اقلام اساسی با تامین از مبادی تولید و عرضه با قیمت مناسب اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری سمنان گفت: احداث بازارچه میوه و تره‌بار در سال آینده بدون شک عملیاتی شده و امید است این بازار به بهره‌برداری برسد.

سمنان یکی از استان های کشور به لحاظ گرانی میوه است، از نگاه برخی مسوولان ایجاد بازار رقابتی و ارتقای دانش عمومی خانواده‌ها از مسایل اقتصادی، می تواند راهبرد تعدیل و کنترل تلاطم قیمت میوه در این استان باشد.

برچسب‌ها سمنان ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان ستاد تنظیم بازار سمنان ستاد تنظیم بازار بازارچه میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کلیچ مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال، در قالب ۱۳ غرفه محصولات ایرانی زاه اندازی شده است.
در این نمایشگاه محصولات هنری، معیشتی و صنایع دستی ساخت اتباعی عرزضه شده که بصورت قانونی در استان سمنان ساکن هستند.
این نمایشگاه از ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه برای عموم دایر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند