Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی زاده کاراته کای ملی پوش کشورمان که در مسابقات جهانی برای تیم ملی ایران به روی تاتامی رفته است، در مسابقات کاراته وان اتریش، یک تکنیک را روی حریف خود پیاده کرد. این تکنیک باعث حیرت مردم شرق آسیا به خصوص ژاپنی‌ها شده است.

سامورایی‌ها برای آموزش تکنیک «آشی بارای» از لحظه به لحظه فن مهدی زاده در فینال رقابت‌های اتریش استفاده کردند تا این تکنیک را در کتاب تخصصی آموزش کاراته ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر مهدی زاده با کسب  ۲ مدال طلا و یک برنز مسابقات انفرادی قهرمانی جهان از پرافتخار‌ترین کاراته کا‌های دنیا به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: عسگری: حمایت مسئولان از کاراته‌ها در حد پیام تبریک باقی نماند/ در مسابقات کاراته وان اتریش شرکت می‌کنم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی کاراته ایران فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا از تاریخ ۲۷ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ با حضور ۱۳ تیم در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی نوجوانان دختر ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه است.

فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر ایران که ۲۱ بازیکن را به پنجمین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرده است، درباره مراحل اردو گفت: از ۲۳ بهمن ماه اردوهای انتخابی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر را شروع کردیم و هشت تا ۹ اردوی دو روزه داشتیم. بازیکنان با استعدادی به تیم اضافه شدند. دخترانی با قد ۱۹۰ تا ۱۹۴ که شرایط سنی مناسبی داشتند و شاید در مسابقات پیش رو به دلیل نیازی که به تمرینات بیشتر دارند با ما اعزام نشوند اما در اردو حضور خواهند داشت تا در سال‌های بعد بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی با بیان این که پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر در حال برگزاری است، تصریح کرد: تا زمان برگزاری مسابقات ۹ اردو خواهیم داشت. بازیکنان با توجه به اردوهای برگزار شده شرایط خوبی دارند و از اردوی بعد می‌توانیم دیدارهای تدارکاتی را آغاز کنیم. زمان کمی را در اختیار داریم و مسابقات از ۲۷ خرداد شروع می‌شود پیش از آن اردوی تدارکاتی نداریم اما در مسابقات لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) که ۱۴ خرداد برگزار می‌شود با حمایت فدراسیون شرکت خواهیم کرد که به نوعی اردوی تدارکاتی برای ما محسوب می‌شود تا بتوانیم بازیکنان را پیش از مسابقات اصلی محک بزنیم.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر ایران با تاکید بر این که هدفشان ارتقای جایگاه و رنکینگ این رده سنی است، گفت: امیدوارم بتوانیم سطح خود را نسبت به قبل ارتقا و والیبالی با کیفیت ارائه دهیم تا با عملکرد خوب نتیجه بهتری بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح تکنیک مشکل بزرگی است و از شروع اردو این موضوع را مدنظر داشتیم. تا زمانی که تکنیک خوبی نداشته باشیم نمی‌توان روی تاکتیک کار کرد.

کد خبر 6085373 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • با 6 تکنیک کهن ژاپنی زندگی و روابط تان را متحول کنید
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • میزبانی موفق همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • توضیحات سهیل مهدی در مورد قانون تعیین تیم قهرمان/هنوز نتوانستیم برنامه فصل آینده را بنویسیم
  • برگزاری مسابقات تکواندو قهرمان قهرمانان تکواندو پسر مازندران