Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@12:24:59 GMT

«شب سینما» نتایج اسکار ۲۰۲۰ را بررسی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۹۵۱

«شب سینما» نتایج اسکار ۲۰۲۰ را بررسی می‌کند

نتایج جایزه اسکار 2020 در برنامه این هفته «شب سینما» شبکه چهار سیما بررسی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه چهار سیما، میز گفتگوی این هفته برنامه «شب سینما» شبکه چهار سیما به موضوع اسکار ۲۰۲۰ اختصاص یافته است.

در این میز،امیرحسن ندایی میزبان پوریا ذوالفقاری و داوود مرادیان منتقدین سینما هستند تا به نقد و بررسی فیلم‌های سال ۲۰۱۹ سینمای جهان و همینطور بررسی اسکار ۲۰۲۰ بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گفتگو را آیتم‌هایی با محوریت، بررسی حضور ایران در اسکار غیرانگلیسی زبان، بررسی نتایج اسکار ۲۰۲۰ و هنرمندانی که از گرفتن جایزه اسکار خود سر باز زده اند؛ همراهی خواهد کرد. 

«شب سینما» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار، با اجرای دکتر امیر حسین ندایی و سردبیری و تهیه کنندگی سجاد مهرگان هر پنج شنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه ۴ پخش می‌شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: جایزه اسکار شبکه چهار سیما شب سینما اسکار ۲۰۲۰ شبکه چهار شب سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکی قانونی: علت فوت پرستو بخشی در دست بررسی است

مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان گفت: پیکر مرحومه پرستو بخشی روز یکشنبه به سالن تشریح منتقل و معاینات لازم انجام شده است.

به گزارش فارس، محمدرضا فارسی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیکر مرحومه پرستو بخشی روز یکشنبه به سالن تشریح منتقل و معاینات لازم انجام شده است.

وی ابراز داشت: لازمه تعیین علت فوت، مشخص شدن نتایج آزمایشات و تجمیع این نتایج است. فارسی نژاد در ادامه بیان کرد: با توجه به لزوم مشخص شدن نتایج آزمایشات جهت تعیین علت فوت مرحومه، علت فوت با تجمیع نتایج آزمایشات، معاینات ظاهری و کالبدگشایی پیکر، انجام و به مرجع قضایی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پزشکی قانونی: علت فوت پرستو بخشی در دست بررسی است
  • علت فوت مرحومه دکتر «پرستو بخشی» در دست بررسی است
  • علت فوت یک پزشک در دست بررسی است
  • علت فوت مرحومه دکتر بخشی در دست بررسی است
  • برنامه «زندگی پس از زندگی»، از شبکه چهار سیما
  • سرزمین شعر میزبان میهمانان علوی
  • سرزمین شعر، میزبان میهمانان شعر علوی می‌شود
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • علیرضا افتخاری با تعدادی از شاعران به «سرزمین شعر» می‌آیند
  • ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲