Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «امین حسین نقشینه» روز پنجشنبه  افزود: امروز برای مناطق جنوبی کشور بارش ها  همراه با رعد و برق پیش بینی شده است و شدت بارش ها نیزهمراه با احتمال ریزش تگرگ در زاگرس مرکزی و مناطق غربی کشورمان پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: تا ظهر امروز برای خوزستان، ایلام و کرمانشاه به عبارتی مناطق غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی شده که  احتمال ایجاد گردو خاک برای این مناطق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  فردا (جمعه) نیز این سامانه بارشی در شمال شرق به صورت بارش برف و باران بارش ایجاد می کند، درسواحل شرقی دریای خزر نیز فردا بارش پراکنده خواهند داشت.

خروج سامانه بارشی از کشور از روز جمعه /ورد سامانه بارشی فعال از روز دوشنبه

نقشینه افزود: این سامانه بارشی  فردا به تدریج از کشور خارج خواهد شد و از بعد از ظهر شنبه و یکشنبه با عبور موج ضعیف و سریع بارشی برای مناطقی از شمال غرب، غرب و دامنه های البرز غربی بارش پراکنده به صورت برف و باران  ایجاد خواهد کرد، اما از بعدازظهر دوشنبه  هفته پیش‌رو (پنجم اسفند) سامانه بارشی فعال وار کشور می شود.

وی گفت: با ا ین سامانه بارشی، برای غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های البرز جنوبی و مرکزی، مرکز و جنوب غرب کشور بارش برف و باران آغاز خواهد شد که شدت بارندگی های این سامانه بارشی باز هم در دامنه های زاگرس مرکزی و غرب کشور رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: وزش باد شدید از ظهر امروز (پنجشنبه) تا فردا برای نیمه شرقی کشور وجو دارد که برای نقاطی از شرق  و جنوب شرق توام با گرد و خاک خواهد بود، نواحی مرکزی خلیج فارس از بعد از ظهر امروز تا فردا مواج و متلاطم می شود

تهران امروز بارانی/فردا افزایش دمای ۵درجه ای در تهران

این کارشناس گفت: تهران نیز امروز ابری و بارانی خواهد بود، در ارتفاعات تهران برف خواهیم داشت، فردا آسمان تهران صاف و آفتابی است و افزایش خواهد داشت، به این صورت که بیشینه دمای  امروز تهران ۹ درجه بالای صفر و فردا ۱۴ درجه بالای صفر خواهد بود؛ یعنی دمای تهران فردا ۵ درجه گرمتر می شود، کمینه دمای تهران امروز ۵ درجه بالای صفر است  و فردا نیز همین خواهد بود.

وی یادآور شد: امروز صبح همدان با دو درجه زیر صفر و بندرعباس  با ۳۲ درجه بالای صفر سردترین و گرمترین مراکز استان بوده اند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بارش باران بارندگی افزایش دما درجه بالای صفر سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا ابریست، گفت: از امروز تا پایان هفته، افزایش ابر پدیده غالب جوی و شرایط برای وقوع ناپایداری‌های جوی آماده است.
 
وی افزود: از امروز بارش‌ها را به صورت تند باد‌های لحظه‌ای بیشتر در نیمه جنوبی استان داریم، بیشینه بارش‌ها برای عصر چهارشنبه است و این سامانه بارشی تا پایان هفته بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین بارش‌ها همراه با رعدوبرق هستند و با توجه به بارش‌های هفته قبل آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست و در ارتفاعات شاهد بارش تگرگ هستیم؛ لذا از صعود به ارتفاعات اکیدا خود داری شود.

راستی افزود: طی این مدت نیز وزش باد را در سطح استان شاهد هستیم. 

وی گفت: طی دیروز بارش در رفسنجان، کرمان، فیض آباد راور، لاله زار، دشت خاک، بردسیر و رابر داشتیم که رابر با ۲ و دهم میلی متر بیشترین میزان بارش را داشته است.
 
راستی تصریح کرد: ریگان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • ورود سامانه بارشی از عصر فردا به گیلان