Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@13:51:05 GMT

پیر بسیجیان اردبیل به همرزمان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۱۰۶

پیر بسیجیان اردبیل به همرزمان شهیدش پیوست

«حاج حسین علوی‌زاده» که سال‌ها در جبهه‌ها حضور داشت و با نَفَس گرم خود به رزمندگان روحیه می‌داد پس از تحمل یک دوره بیماری به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، «حاج حسین علوی‌زاده» مشهور به حسین عمو که سال‌ها در جبهه‌ها حضور داشت و با نَفَس گرم خود به رزمندگان روحیه می‌داد پس از تحمل یک دوره بیماری به همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی‌زاده پس از دوران دفاع مقدس همواره با حضور در صحنه‌های انقلاب به‌خصوص راهپیمایی‌ها و نماز جمعه با شعارهای استکبارستیزی خود مشوق نسل جوان بود.

مرآسم تشییع پیکر وی روز پنچشنبه یکم اسفند ساعت ۱۰:۳۰ در روستای چنذانق همجوار باروستای اقبلاغ اقاجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/3463/666

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس اردبیل بیماری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود

ابراهیم صفری در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان و مسئولان امور شهری و روستایی استان با اشاره به اختصاص اعتباراتی برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شورا‌ها گفت: این دوره در استان اردبیل برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: آشناسازی شورا‌ها با قوانین و نحوه جذب اعتبارات و سایر موارد ضروری است که برگزاری این دوره‌ها می‌تواند این امر را محقق کند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از انتخاب شورا‌های برتر روستا‌های استان خبر داد و گفت: انتخاب این شورا‌ها پس از بررسی شاخص‌های مختلف و بررسی ارزیابی‌های که فرستاده شده بود انجام شد.

صفری تصریح کرد: با جدیت پیگیر مطالبات و مشکلات مردم در مناطق مختلف هستیم و با تشکیل جلسات و حضور میدانی و استفاده از ظرفیت مدیران و نمایندگان مجلس در حل این مشکلات گام بر می‌داریم.

او ضمن تبریک حماسه غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: ما قدردان غیور مردان نیرو‌های مسلح هستیم که با جان و دل در راستای اقتدار و عظمت کشورمان پیشگام هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • ۷۰ درصد تشخیص پزشکان وابسته به آزمایشگاه است
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور