Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:57:31 GMT

کشف بیش از ۷ میلیارد کالای قاچاق در رشت

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۱۱۵

کشف بیش از ۷ میلیارد کالای قاچاق در رشت

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عزیز اله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در پی در یافت خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه لوازم خانگی قاچاق در سطح رشت فعالیت می‌کند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارگاهان اداره مبازره با قاچاق کالا و ارز، انباری که متهم در آن اقدام به دپو کالای قاچاق کرده بود را در شهر رشت شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در بازرسی از این مکان ۴۳۳ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاقا شامل کولر، اتو، ماشین، لباسشویی، ظروف تزیینی و دکوری و لوازم آرایشی کشف و ضبط شد. گفت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

عزیز اله ملکی افزود: در این راستا متهم ۵۵ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/عط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک