Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت از عموم ملت ایران اسلامی به حضور پر شور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در این فضا به همدلی و انسجام ملی نیاز داریم. امیدواریم که بطلان تخلیات خامی که دشمنان در انصراف ملت از انقلاب داشته اند، بار دیگر ثابت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شاء الله همه ما در این انتخابات شرکت خواهیم کرد.

او با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی افرودند: اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نیز مثل همه مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد و افتخار این را خواهیم داشت که در تجلی این وحدت و انسجام ملی، سهم و نقش کوچکی داشته باشیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی خاطرنشان کردند: انتخابات دوم اسفند ماه یک جریان مهم برای مردم سالاری دینی است. تجلی رکن جمهوریت نظام در انتخابات است و ما امیدواریم که همه با هر سلیقه‌ای که دارند در انتخابات شرکت کنند و اهتمام خود را به نظام جمهوری اسلامی و بحث اهمیت سرنوشتی که در دست خود مردم است، نشان بدهند، البته ممکن است در جریان انتخابات، کسانی انتقاداتی داشته باشند. این یک مساله است، ولی اصل شرکت در انتخابات و نشان دادن وحدت ملی مساله مهمتری است که ان شا الله باید رعایت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخابات شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن وحدت مردم پس از وعده صادق+ عکس

یکی دیگر از دستاوردهای دیگر این عملیات، گسترش شعاع وحدت در جریان‌های سیاسی بود.

سرویس سیاست مشرق شامگاه شنبه، بیست و ششم فروردین‌ماه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات وعده صادقه را با رمز یا رسول الله(ص) علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد. این عملیات در پاسخ جنایت صهیونیست‌ها علیه کنسولگری ایران در دمشق تحقق یافت.

رژیم خبیث، خود مدعی شده شب گذشته مورد حمله ۱۷۰ پهپاد، بیش از ۳۰ موشک کروز و بیش از ۱۲۰ موشک بالستیک، از سوی ایران قرار گرفته است. این عملیات با عنوان سیلی و تنبیه رژیم صهیونیستی نیز شناخته می‌شود، واکنش‌های بسیاری را در سراسر جهان به دنبال داشته است. بسیاری از رسانه‌های غربی در توصیف حوادث شب گذشت در منطقه، آن را بی‌سابقه ترین عملیات پهپادی در جهان خواندند.

اما مهمترین واکنش‌ها در داخل ایران بود. شبکه‌های اجتماعی و میادین اصلی شهر در استان‌های مختلف و همچنین اماکن متبرکه، شاهد همدلی و اتحاد ملت ایران در جشن انتقام از رژیم صهیونیستی بودند. حرم مطهر رضوی(ع)، مرقد حضرت معصومه(س)، میدان فلسطین در تهران، مزار شهدایی سرشناس همچون شهید زاهدی، حاج قاسم سلیمانی، بهشت زهرای(س) تهران و ...، شاهد حضور پرشور مردم ایران بودند. شرکت‌کنندگان در این جشن، با صدای تکبیر، از عملیات موشکی پهپادی سپاه پاسداران حمایت کردند.

یکی دیگر از دستاوردهای دیگر این عملیات، گسترش شعاع وحدت در جریان‌های سیاسی بود. شب گذشته پس از آغاز عملیات، گروه‌های سیاسی مختلف، از جمله اصلاح‌طلب، اصولگرا و دیگر اقشار جامعه، در حمایت از این اقدام، با یکدیگر یک‌دل شده و آرزوی موفقیت و سلامتی برای ایران اسلامی کردند.

بسیاری از چهره‌های هنری، سیاسی و فرهنگی نیز در فضای مجازی، نسبت به عملیات وعده صادق ایران واکنش نشان دادند و نوشتند:

دیگر خبرها

  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • اقدام سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی غرورآفرین بود
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به اسرائیل: مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است
  • کردستان مظهر اتحاد، برادری، همبستگی و وحدت اسلامی است
  • نظام، تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • روزنامه هم میهن : نظام ، تنش های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • نظام،تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • امروز «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة» فعلیت پیدا کرد
  • حملات ضد صهیونیستی ایران، برای دشمنان بی سابقه بود
  • جشن وحدت مردم پس از وعده صادق+ عکس