Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه در برخی از امور از دولت نا امیدیم گفت: باید با تشکیل یک مجلس قوی برخی از این نا امیدی ها را مرتفع کنیم.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در جمع مردم کاشان گفت: به مجلس می‌رویم که به مردم خدمت کنیم  یا به خود؟! این همه دروغ ها و هزینه‌های نجومی در برخی انتخابات‌ها جز برای خدمت به خود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید ولایتی: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است

وی افزود: مجلس انقلابی مجلسی است که نمایندگانش آن ۴ سال را چنان جبهه ای فرض کنند که می‌بایست جانشان را برای آسایش مردم و پیشرفت کشور در طبق اخلاص قرار دهند.

عضو هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: بیایید مجلسی برای در راس امور بودن تشکیل دهیم.

بذرپاش اظهار داشت: در برخی از امور از دولت نا امیدیم. با تشکیل یک مجلس قوی برخی از این نا امیدی‌ها را مرتفع کنیم.

وی گفت: نماینده ای که به مجلس برود و تولید ملی را همچنان امر حیاتی حمایت نکند، خائن به آیندگان این کشور است.

عضو هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حضور چند ماهه‌ی آیت الله رئیسی در راس قوه قضائیه و تحرکی که در این دستگاه به راه افتاده، موجب خرسندی و رضایت مردم شده است. همین روند باید به مجلس نیز تسری یابد.

وی تصریح کرد: مجلس قوی دولت را مجبور به قوی شدن می‌کند.

بذرپاش گفت: هرچه آرای نمایندگان بالاتر باشد، با اعتبار و قدرت بیشتری می‌تواند مطالبات مردم را برای رسیدن به نتیجه، پیگیری کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا انقلاب اسلامی بذرپاش مجلس دولت انتخابات نمایندگان مهرداد بذرپاش قوه قضاییه آیت الله رئیسی انتخابات98 مجلس قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ امام جمعه مهاباد درآیین گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت تدافعی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شده تا این نهاد به مایه افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شود، گفت:

جواب دندان شکن و تنبیهی به رژیم غاصب صهیونیستی در پی حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه با موفقیت کامل همراه بود که بر عزت این نیروی مسلح افزود.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: مقابله و حمله به تروریست ها و زورگویان و کشورهایی همچون رژیم صهیونیستی که دارای بیشترین موشکهای کلاهک دار هسته ای هستند، نشان از قدرت بازدارندگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده که در سایه اقتدار نیروهای مسلح به دست آمده است.

ماموستا امامی، با بیان اینکه قدرت نظامی و تدافعی ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، اظهارکرد: خداوند را به خاطر وجود چنین نیروهای ارزشی و وفادار مانند سپاه پاسداران و ارتش مردمی جمهوری اسلامی سپاسگزاریم که عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

ماموستا امامی، با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، افزود: اکنون نیروهای پاسدار ما تنها معطوف به نظامیان نیست و تمام مردم کشور در بخشهای مختلف پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی، ضمن تبریک دوباره فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین و روز ارتش گفت: نیروهای مسلح ما علاوه برتوانایی در بخش نظامی در سایرحوزه های خدماتی و سازندگی و همچنین رویدادهای داخلی در کنار مردم بوده و خدمات خود را در طبق اخلاص ارائه می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران خدمتگزار واقعی مردم است، گفت: این نیروهای ارزشی، مطیع، وفادار و فداکار در حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم بوده و خدمت می کنند.

حسن عباسی افزود: عملیات وعده صادق برای نخستین بار از خاک کشور و با اعلام قبلی در حالی با موفقیت صورت گرفت که چندین کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخته بودند.

عباسی، با تأکید بر اینکه این عملیات ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست، اضافه کرد: قدرت بازدارندگی نظام به برکت وجود نیروهای مسلح و حمایت مردمی بوده و نقش ارتش جمهوری اسلامی نیز در کنار سپاه پاسداران غیرقابل انکار است.

در پایان این مراسم از امیر عیسی بیات فرمانده تیپ ۳۶۴ پیاده متحرک هجومی مهاباد و سرهنگ اکبر نوروزی فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد با اهدای لوح از طرف شورای اداری قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق سپاه موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی