Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شرکت برق رژیم صهیونیستی خبر داد که با توجه به احتمال افزایش شهرک‌نشینان صهیونیست پس از الحاق شهرکهای کرانه باختری، یک طرح تأمین برق تدوین کرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، شرکت برق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقدماتی را در پروژه‌های برق انجام داده که ظاهرا در راستای الحاق شهرکهای کرانه باختری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فلسطینی «صفا» به نقل از «یفتاح تال» رئیس این شرکت گزارش داد که یک طرح پنج قسمتی در نظر دارد که مربوط به تأمین برق در کرانه باختری است.

تال ادعا کرد که با این طرح، شبکه برقی در کرانه باختری تقویت خواهد شد تا با افزایش قابل انتظار تعداد شهرک‌نشیان صهیونیستی پس از الحاق شهرکها، همخوانی داشته باشد.

وی به نقل از «یوسی داغان» مسئول شهرک‌نشینان در شمال کرانه باختری ادعا کرد که مسئولان صهیونیست، یک «طرح راهبردی» برای 10 سال آینده در نظر دارند که بر اساس آن، تعداد شهرک‌نشینان صهیونیستی در کرانه باختری، به یک میلیون شهرک‌نشین برسد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی 17 بهمن ماه گذشته ادعا کرد که طرح الحاق شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری به دیگر اراضی اشغالی فلسطین را بعد از انتخابات سراسری پیش‌رو اجرا می‌کند.

نتانیاهو از تصمیم خود برای الحاق بخش‌های بزرگی از کرانه باختری، بلافاصله بعد از پیروزی در انتخابات سراسری دوم مارس (دوازدهم اسفند) خبر داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که«ما، لیکود، اجازه نخواهیم داد که این فرصت بزرگ از چنگمان بگریزد. اما برای تضمین آن، برای اینکه مرزهای اسرائیل را تضمین کنیم، برای اینکه آینده اسرائیل را تضمین کنیم، از هر عضو لیکود می‌خواهم که رأی دهد و دیگران را نیز به رأی تشویق کند».

این در حالی است که «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا که یکی از طراحان ارشد طرح سازش آمریکایی موسوم به «معامله قرن»، ابراز امیدواری کرده بود که تل‌آویو الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را تا بعد از انتخابات به تعویق بیاندازد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرانه باختری صهیونیست ها تأمین برق کرانه باختری رژیم صهیونیستی الحاق شهرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند

از عملیات هفتم اکتبر ۲۰۲۳ جنبش حماس و سایر گروه‌های فلسطینی از جمله جهاد اسلامی علیه دشمن صهیونیست که بالاترین تلفات روزانه را به این رژیم تحمیل کرد، اسراییل کارزار دستگیری حداکثری فلسطینیان را آغاز کرده است به طوری که زندان‌های این رژیم اکنون ظرفیت نگهداری این حجم از زندانیان و بازداشت شدگان را ندارد. 

به گزارش الجزیره، ۳ نهاد حقوق بشری با صدور بیانیه‌ای مشترک از شمار بالای بازداشت شدگان فلسطینی بدست نظامیان صهیونیست انتقاد کردند. 

این ۳ نهاد شامل جامعه زندانیان فلسطینی، کمیسیون امور بازداشت شدگان، و انجمن حمایت از زندانیان و حقوق بشر آدامیر (Addameer) در بیانیه خود آورده اند: از هفتم اکتبر تاکنون بیش از ۸ هزار و ۴۲۵ فلسطینی در کرانه باختری رود اردن توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده اند. 

این بیانیه می‌افزاید: بازداشت این میزان فلسطینی در چنین بازه کوتاهی بی سابقه است. این در حالی است که ۵۴۰ کودک و ۶۶ روزنامه نگار در میان بازداشت شدگان هستند. 

این نهاد‌های حقوق بشری با اشاره به بدرفتاری‌های صورت گرفته با بازداشت شدگان، تاکید دارد: این افراد مورد بدرفتاری قرار گرفته اند. بسیاری از آنها به شدت کتک خورده اند و با خانواده هایشان بدرفتاری شده است. طی فرآیند دستگیری، این افراد به طور گسترده از ربوده و خانه هایشان ویران شده است. همچنین خودرو، پول، و جواهرات آنها توسط نظامیان صهیونیست توقیف شده است. 

اقدامات نظامیان رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه در حالی رخ می‌دهد که ۷۰۰ هزار شهرک نشین صهیونیست مستقر در کرانه باختری روزانه با کمک ارتش اسراییل به صورت وحشیانه در حال حمله به فلسطینیان بوده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و دارایی‌های آنها را به آتش می‌کشند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس