Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه نفت و انرژی از اعلام همکاری هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برای مشارکت فنی و تکنولوژی در توسعه هاب پتروشیمی جزیره قشم خبر داد. به گزارش پول نیوز، محمد جواد دهقانی با اعلام این خبر گفت: مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با حضور در غرفه منطقه آزاد قشم در  همایش تخصصی حمایت از سازندگان داخل کشور که در کیش برگزار شده است، بر آمادگی همکاری های فنی با طرح های پتروشیمی قشم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در این دیدار، جانمایی منطقه آزاد قشم به عنوان هاب پتروشیمی کشور و موافقت اصولی وزارت نفت با ساخت و ایجاد واحدهای پتروشیمی در قشم را نکات مثبتی برای آینده اقتصادی این جزیره دانست.
مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه نفت و انرژی افزود: مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد که زیرساخت‌های اولیه مناسبی از جمله ایجاد ظرفیت 1000 مگاواتی تولید برق در آینده نزدیک می‌تواند موجب حضور موفق واحدهای پتروشیمی در قشم شود.
به گفته دهقانی؛ اجرای خط انتقال گاز 30 اینچ از سرزمین اصلی به جزیره قشم که برنامه ریزی آن توسط شرکت ملی گاز صورت گرفته و همچنین جانمایی مگاپورت با هدف تسهیل صادرات محصولات پتروشیمی از دیگر مزیت‌های قشم بود که مورد توجه مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با استفاده از توانمندی سازندگان و متخصصان داخلی صنایع پتروشیمی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و متخصصین داخلی می‌توانیم گام‌های بلندی برای پیشرفت صنعت پتروشیمی در منطقه آزاد قشم برداشته و آینده کشور را متحول کنیم.
گفتنی است، همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی به میزبانی منطقه آزاد  کیش با حضور فعالان اقتصادی حوزه مهندسی و ساخت داخل، از 27 تا ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.
علی اصغر کشاورز مقدم عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم به همراه علی یدقار مشاور عالی مدیرعامل این سازمان، محمد جواد دهقانی مشاور نفت و انرژی و مهدی نصیری به عنوان مسئول ارزیابی و اجرای طرح های نفت و انرژی سازمان منطقه آزاد قشم در این همایش سه روزه در کیش حضور داشتند. 
این همایش در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری تحت عنوان "رونق تولید" و با هدف معرفی دستاوردهای تولیدات صنایع پتروشیمی ایران، معرفی سازندگان، تامین کنندگان و قطعه سازان صنعتی داخل کشور، در پنج سالن با 10 نشست تخصصی، توسط معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انجمن سازندگان صنایع نفت و گاز برگزار شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منطقه آزاد قشم هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس نفت طرح های پتروشیمی همکاری های فنی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس سازمان منطقه آزاد قشم منطقه آزاد قشم نفت و انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشینه سرعت باد در محدوده ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۲ متر می‌رسد که توصیه می‌شود شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.
مرضیه سی سی پور افزود: تداوم این ناپایداری دریایی تا اواخر وقت جمعه دهم فروردین ماه، پیش بینی می‌شود.
وی گفت: در آسمان استان گذر ابر پیش بینی می‌شود و جمعه در ارتفاعات استان بویژه ارتفاعات شمالی استان رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

بیشتربخوانید:ناپایداری شدید دریایی در مناطق دریایی جنوب کشور و هرمزگان
سی سی پور افزود: به لحاظ دمایی تا پایان هفته جاری، نوسانات ۱ تا ۳ درجه‌ای دما، مورد انتظار است.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • بازگشت اسد به دنیای عرب
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو