Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@00:34:48 GMT

نوروز 99 با محبوب‌ترین تورهای ترکیه مقتدرسیر

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۲۱۲

نوروز 99 با محبوب‌ترین تورهای ترکیه مقتدرسیر

استانبول مقصدی ویژه و ایده‌آل برای سفر باشد و تور استانبول نوروز 99 انتخابی فوق‌العاده برای سفر عید شما باشد. پس با مقتدرسیر تماس گرفته و بهترین خرید سال خود را انجام دهید. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


ترکیه، مقصد محبوب سفرهای ایرانیان. این کشور همسایه، چند شهر بسیار محبوب در سطح دنیا دارد و وقتی مردمی از سراسر این کره‌ی خاکی به آن‌ها سفر می‌کنند، مردم ما نیز برای سفرهای‌شان این مقاصد را انتخاب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان تمامی شهرهای ترکیه، استانبول و آنتالیا، محبوبیت بیشتری دارند. پای سفرهای نوروزی هم که به میان بیاید، این دو شهر در صدر برترین تورهای گردشگری قرار خواهند گرفت. آژانس مقتدرسیر با سابقه‌ای بیش از یک دهه‌ای در برگزاری تورهای خارجی به عنوان یکی از مطرح‌ترین آژانس‌های این مسیرها تلاش می‌کند تا شما را با شرایط تورهای این مقاصد بیشتر آشنا کند.
  طبیعت زیبای آنتالیا، سفر رویایی در نوروز 99

تور آنتالیا نوروز 99 با موارد مختلفی از دیگر شهرهای ترکیه متفاوت می‌شود، آب و هوای بسیار خوب آن در ایام بهار است. آب و هوایی که مسافران را به این شهر ساحلی ترکیه می‌کشاند و هتل‌های لوکس آن‌جا نیز با برگزاری انواع برنامه‌های تفریحی، تور آنتالیا را برای گردشگران، ایامی شاد و لذت بخش می‌سازند. این برنامه‌ها عموما توسط هنرمندان ایرانی انجام می‌شوند که اجراهای متعددی در نوروز برای علاقه‌مندان خود خواهند داشت. فراموش نکنید که این هتل‌ها و دیگر نقاط تفریحی آنتالیا، برنامه‌ها مفصل‌‌تری نیز برای شما دارند تا شب‌های تور نوروز 99 آنتالیا را، به روزهایی فراموش نشدنی برای‌تان بدل کنند.

در سفر به آنتالیا نقاط مختلفی هستند که حتما باید از آن‌ها بازدید کنید و با توجه به آب و هوای خوبی که از آن یاد کردیم، بازدید از این نقاط برای‌تان بسیار لذت‌بخش خواهد بود. بازدید از شهر قدیم، اسکله‌ی آن و مناره ییویلی از اولین این مراکز خواهند بود. جایی دیدنی با محیطی گرم که مناظر زیبایی نیز برای‌تان به ارمغان خواهد آورد. از دیگر نقاط تاریخی مهم شهر می‌توان به دیوار هادریان و همچنین کاخ رومی اشاره کرد و البته نباید بازدید از موزه‌ی آنتالیا را نیز فراموش کنید که بهترین در تمام ترکیه محسوب می‌شود.
درست است که هنوز در آنتالیا هوا آن‌قدر گرم نشده که بتوانید در آب دریا شنا کنید، اما این هوا برای گشت در ساحل و همچنین دیگر نقاط طبیعی این شهر و اطراف‌ش بسیار مطلوب است. به این منظور پیشنهاد می‌کنید به ساحل کونیالتی یا لارا بروید یا از غار کاراین دیدن کنید. چندین آبشار زیبا، محیط‌های طبیعی و نقاط دیدنی نیز در اطراف شهر واقع شده که برای یک گردش نیم‌روزه عالی هستند.

تور آنتالیا بدون خرید کردن کامل نیست زیرا این شهر چندین مرکز خرید بزرگ و عالی دارد که اگر بخواهید از برندهای مطرح جهان چیزی بخرید، حتما باید به آن‌جاها رجوع کنید. از جمله این مراکز خرید، تراسیتی، مرکز خرید آنتالیا و میگروس هستند که در خود مجموع پارک بازی، انواع رستوران‌ها و همچنین مجموعه‌های سینمایی را میزبانی می‌کنند. اما در خود شهر و بازارها نیز می‌توانید چیزهای ارزانِ خوب و همچنین سوغات‌هایی باارزشی برای خرید پیدا کنید. مخصوصا اگر به ساحل لارا رفتید، حتما سری به بازار این ساحل بزنید که جایی بسیار خوب برای خرید به حساب می‌آید.
  استانبول و شگفتی‌هایش، میزبان نوروز 99
یکی دیگر از سفرهای بسیار خوب ترکیه برای تعطیلات، تور نوروزی استانبول است. سفر به شهری پر از شگفتی‌های دیدنی که از تاریخ غنی این شهر سرچشمه می‌گیرد. استانبول شهری در مرز بین اروپا و آسیاست و نوار آبی زیبایی به نام تنگه بسفر آن را به دو بخش تقسیم کرده است. همین تنگه‌ی زیبا یکی از مهم‌ترین دیدنی‌های استانبول است که به واسطه هوای بهاری و دل‌چسب شهر، می‌توانید به خوبی از آن لذت برده و به گشت و گذار در آب یا در کنار آن بپردازید.

تور استانبول به داشتن هتل‌های متنوع و متفاوت از هم معروف است. شهری که هم هتل‌های لوکس و 5 ستاره و البته گران زیادی دارد، هم هتل‌های مقرون به صرفه و در عین حال خوب که جان می‌دهند برای سفرهای خانوادگی در عید امسال. شما با انتخاب تورهای آژانس مقتدرسیر، این فرصت را دارید تا از میان مجموعه‌ای متنوع از هتل‌های مختلف، یکی را برای سفر خود انتخاب کنید. البته مشاوران ما نیز برای ارائه مشاوره همیشه پاسخگوی شما خواهند بود و اگر شما شناختی از این هتل‌ها ندارید، آن‌ها می‌توانند بهترین‌ها بر اساس شرایط و توان مالی‌تان را به شما پیشنهاد کنند. همچنین ارائه تورها در زمان‌های مختلف نوروز و همچنین تنوع در شرایط و مدت تورها نیز از دیگر برتری‌هایی است که با انتخاب تور نوروز 99 استانبول آژانس مقتدرسیر، نصیب‌تان خواهد شد.

در تور استانبول شما فرصت دیدن از بعضی از بناهای تاریخی مهم منطقه را خواهید داشت. بناهایی همچون مسجد ایاصوفیه یا برج گالاتا که از اهمیت زیادی برخوردارند. همچنین مراکز تفریحی زیادی همچون پارک‌ها، تفریحات شبانه یا انواع سینماها و گالری‌های هنری نیز در دسترس شما خواهند بود.
برای خرید نیز می‌توانید به چندین و چند مرکز خرید و بازار شهر مراجعه کنید و بهترین‌ها را برای خود و خانواده‌تان تهیه کنید. تمامی این پارامترها است که باعث می‌شود استانبول مقصدی ویژه و ایده‌آل برای سفر باشد و تور استانبول نوروز 99 انتخابی فوق‌العاده برای سفر عید شما باشد. پس با مقتدرسیر تماس گرفته و بهترین خرید سال خود را انجام دهید.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تور استانبول برای سفر نوروز 99 هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول

پرواز تهران استانبول پروازی طولانی نیست و زمان آن به موارد زیادی بستگی دارد. هیچ‌گاه نمی‌توان زمان دقیقی برای پرواز مشخص کرد. اگر اهل برنامه‌ریزی‌های دقیق هستید و دوست دارید از همه لحظات سفر خود نهایت استفاده را ببرید، حتما ادامه این مقاله را بخوانید. در این مقاله زمان طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین پرواز تهران به استانبول را بررسی می‌کنیم. مطالعه مقاله به شما کمک زیادی در برنامه‌ریزی‌ها خواهد کرد. موضوع را با توضیح کوتاهی درباره سفر هوایی از تهران به استانبول آغاز می‌کنیم.

سفر هوایی از تهران به استانبول

تهران به‌عنوان پایتخت و یکی بزرگ‌ترین شهرهای ایران، شهر مهمی در این کشور است. مسافران زیادی در روزهای مختلف سال به تهران یا از آن سفر می‌کنند. شما به‌راحتی می‌توانید گزینه‌های زیادی را برای خرید بلیط پرواز تهران استانبول بیابید. سایت‌های معتبر و مختلفی هم هستند که این خدمات را برای مسافران مهیا کرده‌اند. اگر از تهران به استانبول سفر می‌کنید، مهم است که برای همه لحظات سفر خود برنامه‌ریزی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم با بررسی ویژگی‌های پرواز تهران به استانبول به شما کمک کنیم تا برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهید. اگر می‌خواهید از استانبول به تهران با هواپیما سفر کنید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

استفاده از هواپیما برای سفر به استانبول

یکی از راه‌های متداول برای سفر از ایران به شهرهایی مانند استانبول در ترکیه خرید بلیط پرواز تهران استانبول است. ترکیه با ایران مرز زمینی مشترک دارد و شما می‌توانید بلیط قطار یا اتوبوس هم برای سفر خود بخرید. امکان سفر با خودروی شخصی هم از ایران به ترکیه وجود دارد. با همه این موارد یکی از بهترین راه‌ها برای سفر از ترکیه به استانبول سفر هوایی است. شما به‌راحتی در یک پرواز حدودا سه‌ساعته از تهران به خاک استانبول می‌رسید. اگر اهل حساب و کتاب دقیق هستید، بد نیست زمان رفتن به فرودگاه تهران و مسافت فرودگاه استانبول تا هتل را هم درنظر بگیرید. البته همان‌طور که در قسمت‌های قبل هم اشاره شد، ممکن است زمان پروازها کمی متفاوت باشد و به همین دلیل بهتر است کمی انعطاف در برنامه‌های خود درنظر بگیرید.

دو فرودگاه در استانبول وجود دارد؛ فرودگاه بین‌المللی آتاتورک (که پروازهای آن به فرودگاه بزرگ استانبول منتقل می‌شوند) و فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوگچن. 82 پرواز در هفته از تهران به استانبول (از آگوست 2023) انجام می‌شود.

مسافت تهران تا استانبول

اگر دوست دارید بدانید چه مدت در پرواز تهران استانبول هستید، بد نیست ابتدا مسافت دو نقطه را بررسی کنید. فاصله تهران تا استانبول 1275 مایل (2052 کیلومتر) است. فاصله فرودگاه صبیحه گوکچن تا مرکز شهر حدود 30 کیلومتر است. با تاکسی حدود 50 دقیقه طول می‌کشد تا این مسیر را طی کنید. فاصله فرودگاه استانبول تا مرکز شهر حدود 34 کیلومتر است و تاکسی این مسیر را در حدود 50 دقیقه طی خواهد کرد. در قسمت بعدی زمان سفر هوایی از تهران به استانبول را بررسی می‌کنیم.

زمان سفر هوایی از تهران به استانبول

موارد زیادی هستند که ممکن است زمان پرواز از تهران به استانبول تغییر کند. نوع هواپیما، نوع ایرلاین، شرایط جوی و آب‌وهوا همه می‌توانند باعث شوند تا زمان پرواز متفاوت شود. پرواز از تهران (THR) به استانبول (IST) حدود سه ساعت و 26 دقیقه طول می‌کشد. خطوط هوایی ایران ایر، ایران آسمان، ماهان‌ایر و ترکیش ایرلاینز بدون توقف از تهران به استانبول پرواز می‌کنند. انواع هواپیماهایی که از تهران به استانبول پرواز می‌کنند، عبارت‌اند از:

ایرباس A321 ایرباس A340-300 ایرباس A340-600 ایرباس صنعتی A300-600 بوئینگ 737 مکس 8 بوئینگ 737-800 (winglets)

اولین پرواز ساعت 01:40 از تهران انجام می‌شود و ساعت 04:35 به استانبول می‌رسد. آخرین پرواز ساعت 19:00 از تهران حرکت خواهد کرد و حدود ساعت 21:55 مسافران را در استانبول پیاده می‌کند.

مدت زمان کل پرواز از تهران ایران به استانبول ترکیه 3 ساعت و 2 دقیقه است. در این حالت میانگین سرعت پرواز برای یک هواپیمای مسافربری تجاری 500 مایل در ساعت است که معادل 805 کیلومتر در ساعت یا 434 گره دریایی است. همچنین 30 دقیقه اضافی برای برخاستن و فرود اضافه شده است. زمان دقیق شما ممکن است بسته به‌سرعت باد متفاوت باشد. اگر قصد سفر دارید، به یاد داشته باشید که زمان بیشتری را برای تاکسی هواپیما بین ورودی و باند فرودگاه اضافه کنید. این اندازه‌گیری فقط برای زمان پرواز واقعی است. همچنین باید زمان انتظار فرودگاه و تجهیزات احتمالی یا تاخیرهای آب‌وهوایی را نیز در نظر بگیرید. معمولا پروازهای تهران به استانبول شما را بین سه تا سه ونیم ساعت به مقصد می‌رسانند.

کد خبر 846433

دیگر خبرها

  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟