Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:23:19 GMT

نمایشگاه ایران‌شناسی در عشق آباد ترکمنستان برپا شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۲۲۲

نمایشگاه ایران‌شناسی در عشق آباد ترکمنستان برپا شد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز دیپلمات، ۱۹ فوریه برابر با ۳۰ بهمن ماه به مدت یک روز در انستیتو روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه ترکمنستان در عشق آباد برپا شد.
غلام عباس ارباب خالص افزود: "رشید مردوف" وزیر امور خارجه ترکمنستان و معاونان وی و روسای نمایندگی‌های سازمان‌های بین‌المللی مقیم ترکمنستان و همچنین دانشجویان و اتباع این کشور از نمایشگاه ایران شناسی دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و هنری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی گفت: علاوه بر آن کشورهای مختلف مانند افغانستان، بلاروس، گرجستان، انگلستان، عربستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، آلمان و ایتالیا و برخی از سازمان‌های بین‌المللی مانند یونسکو، یونیسف و یونیدو در این نمایشگاه غرفه داشته و به معرفی کشور خود پرداختند. 

برچسب‌ها مشهد عشق آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد عشق آباد مشهد عشق آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی از ۱۵ تا ۲۱ فروردین به مدت یک هفته در ارومیه برپا شده و علاقه‌مندان کتب دینی و مذهبی را پذیرا می‌شود.

این نمایشگاه در سالن اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی واقع در خیابان ارشاد برپا می‌شود.

ساعات بازدید از نمایشگاه کتاب‌های علوم قرآنی از ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر بوده و به همراه تخفیف ۴۰ درصدی شامل ۲۰ درصد خرید بن و ۲۰ درصد ناشر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
  • بازدید هنرمندان قرآنی بین‌المللی از نمایشگاه بسم‌الله الرحمن الرحیم در قم
  • رکورد تردد ناوگان بین‌المللی از مرز لطف‌آباد با ترکمنستان شکسته شد