Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شوقی گفت: هم اکنون ۲۸ هزار و ۷۰۰ حامی در آذربایجان‌غربی از ۱۰ هزار و ۶۶۹ یتیم و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

«حجت‌الاسلام والمسلمین جابر شوقی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه اظهار کرد: هم اکنون 28 هزار و 7۰۰ حامی در آذربایجان‌غربی از ۱۰ هزار و 669 یتیم و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: پنج هزار و 344 نفر از این کودکان، جزو ایتام بوده و پنج هزار و 325 نفر  را نیز فرزندان محسنین تشکیل می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری با اهتمام این نهاد، بیش از 15 هزار نفر دیگر جدیدا به عنوان حامی ایتام در این طرح ثبت نام کرده، افزود: شهرستان میاندوآب با 840 فرزند یتیم  بیشترین و شهرستان انزل با 230 نفر، کمترین فرزند تحت حمایت کمیته امداد را دارا است.

 

حجت‌الاسلام شوقی تصریح کرد: اداره اکرام ایتام کمیته امداد اذربایجان‌غربی در راستای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، نسبت به برگزاری پویش‌های مختلف از قبیل «طرح جذب یک میلیون حامی»، «هرکارمند حامی یک یتیم» و «سفیران ایتام» اقدام کرده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه میانگین سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین 226 هزار و 900 تومان و میانگین سرانه واریزی حامیان 84 هزار و 200 تومان  برای هر فرزند است، خاطر نشان کرد: خیران آذربایجان‌غربی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، تماس مستقیم با اداره اکرام ایتام این نهاد، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ و یا مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir  در حمایت از فرزندان محسنین و ایتام مشارکت کنند.

 

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرزندان محسنین حمایت از نیازمندان ارومیه آذربایجان غربی فرزندان محسنین آذربایجان غربی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  مدیر کل بهزیستی البرز در این مراسم با اشاره به این که در این مراسم ۱۹ نفر از فرزندان دختر و پسر خانه های کودک و نوجوان البرز زندگی مستقل خود را آغاز می کنند ، افزود مستقل شدن فرزندان و آغاز فرآیند جدید زندگی به معنای آن نیست که از چرخه حمایت سازمان بهزیستی خارج شده اند بلکه همچنان از تجارب کارشناسان و حمایت های سازمان بهره مند خواهند شد.

محمدی فلاح با آرزوی توفیق برای فرزندان در تمامی مراحل زندگی ، بر ضرورت ارتباط مستمر آنان با مربیان و کارشناسان بهزیستی تا رسیدن به استقلال و آینده ای همراه با آرامش و موفقیت تاکید کرد و افزود: این افراد که هم اکنون توانایی تامین سطح زندگی مناسب و ایجاد اشتغال را برای خود دارند و در کنار آن مورد حمایت بهزیستی قرار خواهند گرفت.

محمدی فلاح گفت: از مجموع ۱۹ فرزند مستقل بهزیستی که جشن رهسپاری ویژه آنان برگزار شد ۶ نفر دختر و ۱۳ نفر پسر بالای ۱۸ سال هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم ، به رسم یادبود ، هدایایی از سوی بهزیستی و مراکز شبه خانواده به این افراد اهدا شد.

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی