Web Analytics Made Easy - Statcounter

هروی از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان در جهت گسترش همکاری در حوزه تبادل اطلاعات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، «محمدعلی هروی» گفت: هدف از انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه بهره برداری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و انتقال تجارب و تبادل اطلاعات علمی و آموزشی طرفین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه با اشاره به توافقات مهم و اساسی فی مابین، خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تصاویر دوربین های نظارت تصویری نصب شده در محورهای مواصلاتی استان به منظور رصد و بررسی محورها در زمان وقوع حوادث احتمالی، در اختیار مرکز کنترل جمعیت هلال احمر قرار گیرد. 

 

وی افزود: برقراری کانال بی سیم مشترک، بهره مندی بهینه از سیستم های its و آموزش اکیپ های راهداری و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای در حوزه امداد و کمک های اولیه از دیگر مفاد این تفاهم نامه مششترک است.

 

«مهدی میقانی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در این جلسه گفت: در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از سامانه ها و سیستم های مشترک در جهت نقش آفرینی مؤثر و همه جانبه در بحث جاده ای و راه ها، این تفاهم نامه به امضای طرفین رسیده است.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان جمعیت هلال احمر تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر تفاهم نامه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۳۶ روز از امنیت غذایی کشور بر عهده گلستان است

به گزارش خبرنگار مهر، اولین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» با مشارکت و سرمایه‌گذاری اوقاف و امور خیریه و از محل موقوفه میرسعداله ایلخانی در گرگان افتتاح شد.

علی محمد زنگانه در حاشیه این افتتاحیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو تفاهم نامه مجموعه اوقاف با استانداری گلستان توافقات و تفاهمات در استان یکی پس از دیگری در حال اجرایی شدن هستند.

وی با اشاره به اینکه قبل از این تفاهم نامه مجموعه اوقاف کشور در بحث دام سنگین استان حضور فعال و قوی داشتند، افزود: اکنون با بهره برداری این مجموعه تفاهم نامه ما با این سازمان در بحث دام سبک محقق شده است و در حوزه آبزی پروری هم توافقاتی صورت گرفته بود که اقدامات خوبی صورت گرفت.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر تأمین ۳۶ روز از امنیت غذایی کشور بر عهده گلستان است، گفت: ۱۰ درصد از امنیت غذایی کشور به همت و تلاش گلستانی‌ها تهیه می‌شود.

کد خبر 6083875

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف
  • تامین ۳۶ روز از امنیت غذایی کشور بر عهده گلستان است