Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی با صدور پیامی ضمن دعوت مردم استان گیلان برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امام راحل مجلس عصاره فضائل توصیف کردند.

وی با تأکید بر انتخاب فرد اصلح از سوی مردم، گفت: مردم افرادی را به مجلس شورای اسلامی بفرستند که به فکر گرفتاری‌ها، رنج‌ها و مشکلات آنها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت در ادامه ضمن دعوت از همه مردم گیلان مبرای حضور گسترده در انتخابات، افزود: حضور گسترده و پرشور مردم مشتی محکمی به دهان یاوه گویان است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام دینی یک تکلیف است، بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب ایجاد رعب در دل دشمن می‌شود.

وی، انتخابات را مانور اقتدار مردم در جامعه اسلامی دانست و گفت: انتخابات نشان‌دهنده ابهت نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد: در حکومت دینی بین مردم و رهبری پیوند معنوی برقرار است بنابراین مردم به نماینده‌ای رأی می‌دهند که پایبند به ارزش‌ها و نظام ولایت فقیه باشد.

آیت‌الله فلاحتی، انتخاب نماینده شجاع را مهم ذکر کرد و یادآور شد: نماینده باید توانمند و شجاع به لحاظ تصمیم‌گیری در برابر قدرت‌های سلطه‌گر جهانی باشد.

کد خبر 4857697

منبع: مهر

کلیدواژه: رسول فلاحتی انتخابات 98 نماینده ولی فقیه در گیلان انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود