Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@09:32:25 GMT

جدیدترین ویدئوی منتشر شده از آیفون ۹

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۲۹۶

جدیدترین ویدئوی منتشر شده از آیفون ۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا آماده‌اید یک گوشی جدید با طراحی قدیمی ببینید؟ ما درباره گوشی صحبت می‌کنیم که در سال ۲۰۲۰ از حاشیه‌های نسبتا ضخیم و دکمه خانه (Home) فیزیکی استفاده می‌کند. این مشخصات برای گوشی مقرون به صرفه بعدی اپل است که احتمالا آیفون ۹ یا SE 2 نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار ویدئوی جدید از آیفون ۹SE 2 

امروز ویدئوی جالبی از آن در فضای مجازی منتشر شده است که ما را بیشتر با ظاهر این دستگاه آشنا می‌کند. اکنون مدت زمان تقریبا زیادی است که شایعات مختلفی از این گوشی در دنیای فناوری به اشتراک گذاشته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تفاوت‌ها و شباهت‌های ویدئو با رندرهای منتشر شده 

تعیین صحت این ویدیو دشوار است. این طراحی با رندر‌هایی که پیشتر توسط یکی از شرکت‌ها منتشر شده بود، مطابقت ندارند، زیرا حاشیه‌های این گوشی در ویدئو مذکور شبیه به این رندر‌ها نبوده و بیشتر ما را به یاد طراحی آیفون ۵s و ۴ می‌اندازد. البته حاشیه ضخیم بالا و پایین دستگاه و دوربین تکی در پشت با رندر‌ها مطابقت دارند. این تلفن نیمی از نوآوری در طراحی گوشی‌های هوشمند را از دست نخواهد داد.

آن طور که مشخص است، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری جزو طراحی قدیمی که برای این دستگاه انتخاب شده نیست. گوشی مقرون به صرفه اپل از جدیدترین تراشه اپل A13 استفاده می‌کند و همین مسئله آن را در رقابت با جدیدترین گوشی‌های اندرویدی وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: احتمال افزایش قیمت نجومی کنسول PS5 

اندازه و رنگ آیفون ۹SE 2 

اگر برای شما سوال شده است که اندازه این دستگاه چقدر خواهد بود باید به شما بگوییم که آیفون ۹ / SE 2 قرار است از یک صفحه نمایش کوچک ۴.۷ اینچی استفاده کند. علی‌رغم این که گوشی جدید اپل از نسل گذشته خود یعنی SE که تنها ۴ اینچ بود بزرگ‌تر است و حاشیه‌های ضخیم آن اندازه‌اش را بیشتر نشان می‌دهند؛ با این حال از استاندارد ۲۰۲۰ کوچکتر است. یکی از رنگ‌های این گوشی سبز است که با رنگ‌های موجود برای آیفون ۱۱ مطابقت دارد. در اینجا رندر دیگری است که رنگ‌های احتمالی تلفن جدید را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود آیفون ۹ در اواخر ماه مارس، دو هفته بعد از برنامه اصلی (با توجه به اینکه شیوع کروناویروس روی کارخانه‌های تولید تلفن تأثیر گذاشته است) معرفی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیفون SE شرکت اپل گوشی هوشمند منتشر شده آیفون ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی سخنان رئیسی در باره بی حجابی که وایرال شد/ رضا رشیدپور: کاش رئیس جمهور بودی سید!

رضا رشیدپور، مجری سابق صداوسیما ویدئویی از گفتگوی قدیمیِ ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری را در حساب کاربری خود در توئیتر بازنشر کرد و زیر آن نوشت: کاش رئیس جمهور بودی سید!     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • ویدئوی سخنان رئیسی در باره بی حجابی که وایرال شد/ رضا رشیدپور: کاش رئیس جمهور بودی سید!
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • روش های بازکردن قفل گوشی
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • ویدئوی لحظه پرتاب موشک‌های بالستیک و کروز ایران منتشر شد