Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی حضور پرشور پای صندوق‌های رأی را جلوه‌ای از انتقام سخت دانست و با تأکید بر اینکه حضور مردم در صحنه نقشه های شوم دشمنان برای ایران اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد، گفت: ما هنوز عزادار و داغدار شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با نزدیک شدن به دوم اسفند ماه روز سرنوشت‌ساز برای مجلس آینده در ایران، مسؤولان مختلف با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از مردم خواستند تا در این روز با حضور حماسه‌ساز و انتخاب آگاهانه به پیشرفت کشور کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان قدس رضوی: حضور پرشور پای صندوق‌های رأی جلوه‌ای از انتقام سخت است

تولیت آستان قدس رضوی حضور پرشور پای صندوق‌های رأی را جلوه‌ای از انتقام سخت دانست و با تأکید بر اینکه حضور مردم در صحنه نقشه های شوم دشمنان برای ایران اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد، گفت: ما هنوز عزادار و داغدار شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی اظهار کرد: از همان ماه‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مسائلی که امام خمینی(ره) به عنوان رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی بر آن اهتمام داشتند، مراجعه به آرای عمومی مردم بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش انتخابات را یکی از حقوق مردم برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه مردم به آن میزان رشد و بالندگی رسیده‌اند که از این حق خود بهترین استفاده را ببرند و در طول 40 سال گذشته هم از این حق خود به خوبی استفاده کرده‌اند.

تولیت آستان قدس رضوی به پیام انتخابات پیش رو از منظر دینی اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم این پیام را به مردم جهان می‌رساند که یک حکومت دینی و اسلامی این ظرفیت و استعداد را دارد که در درون خود مردم سالاری، انتخابات آزاد و مراجعه به افکار عمومی را تقویت کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی شکل‌گیری بنیادهای اساسی نظام جمهوری اسلامی را بر پایه آرای مردم دانست و تاکید کرد: نباید از این مسئله بسیار ارزشمند غافل شد، دموکراسی غربی‌ها فقط در حد شعار و حرف است اما حکومت اسلامی دموکراسی واقعی دارد.

وی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را حضور مردم در صحنه‌های مختلف برشمرد و خاطرنشان کرد: آن چیزی که در این 40 سال نظام را از پیچ و خم‌های بزرگ به سلامت عبور داده، حضور آگاهانه مردم بوده است بنابراین اگر در انتخابات شرکت کنیم، در حقیقت ایران و نظام را تقویت و دشمنان انقلاب و کشورمان را ناامید کرده‌ایم.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه به هر میزان حضور مردم پای صندوق‌های رای پررنگ تر باشد، دشمن از طمع کردن به این کشور و نظام، بیشتر ناامید خواهد شد، افزود: مردم نباید تصور کنند که رای آن‌ها در نتیجه اثرگذار نیست؛ مردم گلایه‌های به حقی دارند اما بدون شک مهم‌ترین اثر حضور پرشور در انتخابات، تامین امنیت کشور و ناامید شدن دشمن از دست اندازی به کشور خواهدبود.
وی با اشاره به این فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه باید افرادی مانند شهید مدرس به مجلس راه پیدا کنند، خاطرنشان کرد: شهید مدرس در عین ساده زیستی، بسیار شجاع بود و از هیچ قدرتی در بیان حق نمی ترسید؛ حق را می‌گفت و فقط از مردم دفاع می‌کرد، هیچ وقت به فکر خودش نبود و مجلس را سکویی برای سوء استفاده به نفع یک باند و جریان خاص قرار نداد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی با بیان اینکه شهید مدرس، مجلس را تریبونی برای دفاع از عزت، رفاه و استقلال کشور می‌دانست، گفت: فردی لایق نمایندگی مردم انقلابی ایران در مجلس است که مومن، انقلابی، ساده زیست و خداترس باشد و به دور از هرگونه بخشی‌نگری و منفعت‌طلبی، در تصمیم‌گیری‌ها، منافع مردم و رضایت خداوند متعال را مدنظر داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی: مردم استان با حضور پرشور در تحقق مجلس انقلابی نقش‌آفرینی خواهند کرد

استاندار خراسان رضوی نیز با صدور پیامی مردم را به حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری دعوت کرد که در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در طول چهار دهه عمر بابرکت انقلاب اسلامی، حضور پرشور و آگاهانه مردم انقلابی ایران اسلامی در ادوار مختلف انتخابات، به عنوان بارزترین جلوه مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.

مردم با بصیرت کشورمان تا به امروز همواره با حضور حداکثری توام با شعور، در عرصه‌های مختلف، ضمن ناامید کردن دشمنان این مرز و بوم از رسیدن به نقشه‌های شوم خود، جلوه‌ای ویژه از همبستگی ملی را به نمایش گذاشته‌اند.

بدون شک همه هم‌وطنان‌مان به ویژه مردم غیور و انقلابی خراسان رضوی بار دیگر، با حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در تحقق مجلس انقلابی و به نمایش گذاشتن جلوه مردم سالاری دینی در برابر دیدگان جهانیان، آنطور که شایسته است، نقش‌آفرینی خواهند کرد.

اینجانب با تاکید بر این نکته که خدمت‌گزاران شما در ستاد انتخابات خراسان رضوی تمام توان و تلاش خود را جهت برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور به کار گرفته‌اند، اطمینان دارم مردم شریف خراسان رضوی که همواره در عرصه تبعیت از مقام عظمای ولایت و احساس تکلیف در برابر خون شهدا و میراث گرانقدر امام راحل (ره) سرآمد بوده‌اند، در انتخابات پیش رو نیز حماسه‌ای بی‌بدیل و به یادماندنی از ولایتمداری، یکپارچگی، وحدت و همدلی را رقم خواهند زد.»

منبع: فارس

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی احمد مروی استاندار خراسان رضوی علیرضا رزم حسینی انتقام سخت انتخابات مجلس جلوه ای از انتقام سخت تولیت آستان قدس رضوی جمهوری اسلامی پای صندوق حضور پرشور خراسان رضوی حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم