Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سقز شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه امسال را یک وظیفه دینی و سیاسی دانست و همه مردم را به مشارکت در سرنوشت خود سفارش کرد.

ماموستا سیدحسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: شرکت مردم در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید مردم به این مسئله مهم توجه جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به شرایط حساس کنونی منطقه و جهان اشاره کرد و ادامه داد: هر اندازه که حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای بیشتر باشد، دشمنان در مقابل ایران اسلامی سرافکنده‌تر خواهند شد.

وی مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را امر ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست و مردم را به حضور حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای دعوت کرد.

امام جمعه سقز شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه امسال را یک وظیفه دینی و سیاسی دانست و همه مردم را به مشارکت در سرنوشت خود سفارش کرد.

وی از  مردم شهرستان سقز دعوت کرد همگام با دیگر مردم استان کردستان با حضور یکپارچه در شعبات اخذ رای، همچون گذشته وفاداری خود را نسبت به استقلال و سربلندی ایران اعلام کنند.

ماموستا حسینی حضور در شعب اخذ رای را موجب تداوم و استمرار اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دانست و در این خصوص از مردم شهرستان سقز خواست پرشورتر از گذشته در این انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه سقز مشارکت در انتخابات را باعث ایجاد همبستگی و وحدت اسلامی در کشور دانست و ادامه داد: در دوم اسفند ماه امسال چشم بدخواهان نظان به حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای دوخته خواهد شد و باید با حضور خود چشم آنان را کور کرد.

وی همچنین از مردم بصیر، فرهنگی و آگاه شهرستان سقز دعوت کرد، در انتخاب فرد اصلح دقت کنند و تلاش نمایند بهترین را انتخاب و روانه مجلس کنند.

ماموستا حسینی افزود: آرای افراد در سرنوشت خود آنها تاثیرگذار است و از این رو باید با حضور پرشور و گسترده در انتخابات، آینده خود را به خوبی رقم بزنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در دوم اسفند ماه امسال برگزار و شهرستان‌های سقز و بانه از میان 12 کاندیدا یک نفر را به عنوان نماینده مردم این دو شهرستان انتخاب و روانه مجلس شورای اسلامی خواهند کرد.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس

کلیدواژه: سقز انتخابات اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری ورامین گفت: غفلت یاران پیامبر اسلام (ص) از تنگه احد موجب شهادت حضرت حمزه (ع) و مجروح شدن مولا علی (ع) شد.

وی با تجلیل از ملت ایران به خاطر هشیاری در صحنه‌ها و تنگه‌های انقلاب افزود: ۲۲ بهمن و انتخابات سال ۱۴۰۲ و خروش عمومی در روز قدس امسال تنگه‌هایی بود که ملت ایران سربلند بیرون آمد و رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

محمودی گفت: آقا فرمودند باید از این ملت تشکر کرد و تشکر زبانی کافی نیست و باید تشکر عملی کرد لذا باید مسئولان با خدمت هرچه بیشتر قدردان حضور مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: یک روزی بود آرزو می‌کردیم، در این جایگاه‌ها افراد دلسوز قرار گیرند و بهتر خدمت کنند و اکنون ما در این جایگاه‌ها قرار گرفتیم و نایب امام زمان (عج) از ما انتظار خدمت شایسته به مردم را دارند که اگر کوتاهی کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

محمودی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در ورامین اظهار امیدواری کرد مردم دشت ورامین در مرحله دوم انتخابات نیز مشارکت خوبی داشته باشند و از تلاش‌های هیأت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

کد خبر 6088184

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است