Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:09:45 GMT

سامانه بارشی از همدان خارج می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۴۸۵

سامانه بارشی از همدان خارج می‌شود

محمدحسن باقری‌شکیب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف و با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در بعد ظهر امروز امکان ریزش پراکنده برف در برخی از نقاط جنوبی استان وجود دارد.

باقری شکیب عنوان کرد: سامانه بارشی از عصر امروز به طور کامل از آسمان همدان خارج می‌شود و هفته آینده سامانه جدید بارشی در آسمان این استان فعالیت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در ۴۸ ساعت آینده دمای هوای همدان تا ۶ درجه سانتی‌گراد افزایش می یابد و پیش‌بینی می‌شود به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۴ میلیمتر، بیشترین بارش را در استان داشته و ایستگاه باران سنجی سعیدیه همدان نیز ۱۲ میلیمتر بارش را ثبت کرده است.

باقری‌شکیب عنوان کرد: کمینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر و دمای بیشینه هوای این شهر نیز ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها سازمان هواشناسی كشور همدان بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی كشور همدان بارش برف سازمان هواشناسی كشور همدان بارش برف درجه سانتی گراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود

 

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: امروز از شدت فعالیت سامانه بارشی در مناطق شمالی و مرکزی استان کاسته شده، اما در مناطق شرقی استان تا اواخر وقت امروز بارش‌ها بصورت گذرا و موقتی است.

مجتبی حمزه نژاد افزود: در این مدت با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود و از رفت و آمد‌های غیر ضرور برون شهری و روستایی اجتناب شود.

وی گفت: دریا امروز بویژه در ساعات بعدازظهر با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی تا جنوب غربی، نسبتاً مواج است و بیشینه سرعت باد در تنگه هرمز و دریای عمان تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به یک و نیم متر می‌رسد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان توصیه کرد تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناور‌ها بویژه سبک و صیادی صورت پذیرد.

حمزه نژاد افزود: روز جمعه ۳۱ فروردین از سرعت وزش باد کاسته و شرایط برای رفت و آمد‌های دریایی مساعد می‌شود.

وی گفت: به لحاظ دمایی با توجه به کاهش ابرناکی آسمان بتدریج، افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

کارشناس هواشناسی هرمزگان افزود: از روز شنبه یکم اردیبهشت تا دوشنبه سوم اردیبهشت با ورود یک موج بارشی جدید در مناطق شمالی، مرکزی، پاره‌ای از مناطق شرقی و غربی و ارتفاعات استان بویژه در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران و رعدوبرق و افزایش سرعت لحظه‌ای باد پیش پینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری