Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@15:06:23 GMT

مجازات مرگ برای شوهر صیغه ای

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۴۹۹

صراط:

حدود یک سال قبل جسد راننده جوانی در خودرویش واقع در یکی از خیابان‌های کرج توسط مأموران گشت کلانتری کشف شد.

به گزارش روزنامه ایران با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد که این مرد جوان در اثر خوردن قرص برنج جان باخته است. با شناسایی هویت جسد به نام فرید 42 ساله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی ،تحقیقات برای کشف راز مرگ او را آغاز کردند و در نخستین مرحله خانواده و همسر سابقش تحت بازجویی قرار گرفتند اما به سرنخ مهمی برای افشای این راز نرسیدند تا اینکه با کنترل تماس‌های همسر سابق مقتول به وی ظنین شدند و دریافتند که وی به تازگی با یکی از دوستان همسر سابقش ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین بار دیگر به تحقیق از وی پرداختند و این بار سرانجام زن جوان لب به اعتراف گشود و راز جنایتی را برملا کرد. او گفت: همسر صیغه‌ای من به‌نام سامان این جنایت را مرتکب شده است.
از آنجا که سامان فراری بود ردیابی‌ها برای دستگیری وی آغاز شد و سرانجام این مرد 32ساله پس از مدتی بازداشت شد و به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.
پس از صدور کیفرخواست متهمان پرونده به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز رفت. در ابتدای جلسه دادگاه اولیای دم خواستار قصاص متهمان شدند سپس سامان - متهم ردیف اول- پای میز محاکمه ایستاد او در اظهاراتش درباره انگیزه قتل گفت: من با فرید دوست بودم پس ازجدایی او از همسرش المیرا من او را به عقد موقت خودم درآوردم اما از آنجا که المیرا از فرید فرزند داشت او گهگاه برای ملاقات با فرزندشان به خانه المیرا می‌رفت و من از این موضوع ناراحت بودم و همین ماجرا باعث تنش بین ما شده بود برای همین با المیرا تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم من اتهام قتل را قبول دارم اما الان به شدت پشیمانم. المیرا متهم ردیف دوم که به اتهام معاونت در قتل پشت میز محاکمه ایستاده بود به دفاع از خود پرداخت.
قاضی از زن پرسید؛ چگونه از وقوع قتل شوهر سابق‌خود مطلع شدی؟
- صبح زود بود که سامان هراسان به خانه آمد و خبر کشته شدن فرید را داد. در همین هنگام قاضی سؤال کرد؛ قبلاً هنگام تحقیقات اولیه اعلام کردی که از قتل همسرت بی‌اطلاع هستی ولی حالا مدعی هستی که سامان این خبر را به تو داد پس چرا به پلیس اطلاع ندادی و این موضوع را مخفی کردی؟ المیرا پاسخ داد این متهم مرا تهدید کرد که اگر ماجرا را به مأموران پلیس بگویم مرا می‌کشد.قضات دادگاه پس از شور باتوجه به محتویات پرونده متهم ردیف اول را به اتهام قتل عمد به قصاص نفس و المیرا متهم ردیف دوم را به اتهام معاونت در قتل به 15سال حبس محکوم کردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مجازات مرگ قتل صراط متهم ردیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: مساحت کل اراضی شهرستان سامان ۴۵هزار و ۴۵۲ هکتار است که از این میزان، ۴۵ پلاک به مساحت ۲۷هزار و۷۰ هکتار شامل رفع تداخلات می‌شود.
حجت الله رئیسی افزود: در ۲۴ جلسه کارگروه رفع تداخلات مجموع ۳۳ پلاک سوادجان، حرمی، چشمه سنگ، چلوان، قریه صادق آباد، چم نار، قوچان، قارقوش، برمه، لره، چم عالی، چم کاکا، کراب، گرکاچی، ایلبگی، لاغدنبه، یالانچی، چم خرم، چم زین، خلیل آباد، محمد آباد، گردکان، دولابی و بنکلو، یاسه چاه، یاشولجه، نیسانیه، چم چنگ، گلستان، فولاد آباد، مزارع صادق آباد، گرایلی، شهری جان و حسین آباد بررسی و برای دریافت مصوبه نهایی به دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات استان ارسال شد.
وی گفت ماهیت حدوده ۵۰ هکتار از اراضی دارای سابقه کشت و احیاء در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ شمسی، از ملی به غیر ملی تغییر و به زارعین و کشاورزان ذینفع واگذار شد به طوری که از کل مساحت اراضی مطرح شده در کارگروه رفع تداخلات شهرستان ۲۲۳۴٫۴۳ هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) و ۱۲۶۵۴٫۲۹ هکتار نیز به عنوان اراضی ملی تثبیت شد.
رئیسی گفت: از تعداد کل ۳۳ پلاک مصوب شده، تعداد ۲۰ پلاک هم توسط مدیریت امور اراضی استان در سامانه CMS سازمان امور اراضی کشور برای بهره برداری و اقدام لازم بارگذاری شده است.
وی گفت: پلاک‌های باقی مانده از شهرستان سامان شامل ۱۲ پلاک کهرداش سوادجان، کاهکش، گرمدره، مارکده، شوراب کبیر، موات یاسه چاه، موات پلنگستان، موات هوره، کمربر ایلبگی، کوه شیراز، یالانچی و گاوچر می‌باشند که ۵ پلاک در حال رسیدگی در کارگروه رفع تداخلات شهرستان است و مابقی هم در حال رسیدگی برای طرح کارگروه شهرستانی است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان به رشد صعودی عملکرد در یک سال گذشته اشاره و عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی ما تثبیت مالکیت و رفع تداخلات اراضی و صدور اسناد کشاورزی است که شهرستان سامان توانسته نزدیک به ۷۰ درصد از اراضی را رفع تداخل کند و این فعالیت را با کیفیت به اتمام برساند و ۳۰ درصد باقیمانده نیز جز برنامه‌های سال ۱۴۰۳ است.

دیگر خبرها

  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • حرکت زیبای نریمان جهان برای بازگشت تیم عنایتی
  • (ویدئو) با "دوست دارم" گفتن شوهر به زنش مشکل داشتند
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵