Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لاریجانی مجلس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) امروز در دیدار استاندار قم گفت: همه مسئولین و مدیران وظیفه دارند با قدم برداشتن در مسیر توسعه، پیشرفت و تحول کشور، در حد توان خود، بار از روی دوش نظام بردارند و ریشه‌های نا امیدی و یاس را بخشکانند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره با ایجاد یاس و نا امیدی می‌خواهند حضور مردم در صحنه‌های مختلف را کمرنگ کنند، اما باید بدانند با برنامه ریزی درست مسئولان این هدفشان محقق نمی‌شود.

وی افزود: در راه رسیدن به قله‌های پیشرفت و اقتدار باید منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب بعنوان فردی باتجربه و دلسوز مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار استاندار قم با اشاره به اهمیت شهر مقدس قم به دلیل وجود اماکن مذهبی و حوزه‌های علمیه گفت: خدمت در این شهر دارای اجر فراوان است که البته به همان میزان زحمت و دشواری‌های زیادی هم دارد.

وی با اشاره به تلاش همه دست اندرکاران برپایی جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران گفت: با وجود تهدید‌های گسترده و جدی با هدف کمرنگ کردن حضور مردم در این مکان مذهبی ارزشمند، شاهد هیچ اتفاق ناگواری نبودیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: البته باید در نظر داشت تهدیدات دشمنان ادامه دارد و تمام شدنی نیست.

وی همچنین با اشاره به برخی دغدغه‌ها و مشکلات اهالی جمکران از مسئولان خواست برای رفع مشکلات زیرساختی و توسعه و آبادانی این منطقه بیش از پیش تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • امیدوارم کاسبان تحریم در سال ۱۴۰۳ کم کارتر شوند!
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم