Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: انتخاب افراد اصلح باید به عنوان یک دغدغه مهم برای مردم باشد و مردم نیز با شور و شعور افرادی را انتخاب کنند که دلسوز، همسو و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری درانتخابات روز جمعه دوم اسفند ماه، امنیت و آرامش عمومی کشور را رقم خواهد زد، اظهار داشت: برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان روز سرنوشت ساز و یک رویداد مهم سیاسی برای ملت و مردم ایران عزیزمان است؛ از این رو لازم است مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از همان ساعات اولیه آغاز رای گیری پای صندوق های رای حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا باتاکید بر اولویت قرار دادن ویژگی های مدنظر مقام معظم رهبری مبنی بر انتخاب فرد اصلح، عنوان کرد: این امر باید به عنوان یک دغدغه مهم برای مردم باشد و مردم نیز با شور و شعور، فردی را انتخاب کنند که دلسوز، همسو و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و بتواند در شرایط حساس، قوانین و مقررات مناسب را تدوین و اجرایی کند.

سردار اشتری ضمن دعوت از تمامی کارکنان ناجا و خانواده های محترمشان برای حضور در پای صندوق های رای، عنوان کرد: انتظار ما این است که سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی که همیشه جان برکف در تمامی ماموریت ها بدون کوچکترین تردیدی حاضر می شوند در این امر مهم شرکت و خانواده های خود را نیز پای صندوق های رای بیاورند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در تلاش است که امنیت انتخابات را در راستای حضور باشکوه مردم در این روز مهم تامین کند؛ پلیس در تمامی شعب اخذ رای و تا پایان رای گیری در حوزه ها حضور خواهد داشت.

اشتری با بیان اینکه از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخاباتی امن انجام شده است، گفت: بحمدالله تاکنون با هوشیاری نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی؛ امنیت مطلوبی در سراسر کشور برقرار است و هیچ مورد امنیتی گزارش نشده است؛ مردم نیز بدانند همکاران ما در نیروی انتظامی آماده هرگونه پاسخگویی هستند و در صورت مشاهده هر مورد مشکوک آن را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان یک خدمتگذار از مردم غیور ایران اسلامی نیز خواستارم که حضور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات را بر خود حق و تکلیف بدانند و با آگاهی کامل، هوشمندانه و انتخاب درست، افراد شایسته را وارد مجلس کنند؛ قطعا حضور پررنگ مردم در این انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده نظام خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سردار حسین اشتری انتخابات انتخابات مجلس یازدهم انتخابات 98 فرمانده ناجا پای صندوق های رای نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند