Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@16:52:15 GMT

حضور در انتخابات یک تکلیف دینی است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۵۸۳

حضور در انتخابات یک تکلیف دینی است

حجت الاسلام اصغری گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف دینی است و شکوه این حضور لرزه بر اندام دشمنان اسلام و انقلاب می اندازد.

حجت الاسلام «محمود اصغری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: منویات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات باید سرلوحه تبعیت از رهبری باشد.

 

امام جمعه شهرستان سرعین تصریح کرد: مردم با حضور در صحنه های انقلاب تلاش کرده اند که توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنند و انتخابات نیز از جمله این صحنه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: حضور در انتخابات یک تکلیف دینی است و شکوه این حضور لرزه بر اندام دشمنان اسلام و انقلاب می اندازد.

 

حجت الاسلام اصغری افزود: مردم نیز باید با انتخاب اصلح اقتدار و عزتمندی را به مجلس ببخشند تا شاهد تحول عظیم در سطح کلان کشور باشیم.

 

امام جمعه شهرستان سرعین خاطر نشان کرد: مجلس قوی می تواند بسیاری از خواسته های عمومی مردم را برآورده کند و مردم باید به این نکته مهم توجه جدی داشته باشند.

 

حجت الاسلام اصغری اعلام داشت: نظارت مجلس برای جلوگیری از فساد یکی از مهمترین خواسته های مردم است که باید در مجلس آینده تدابیر ویژه ای به این مسئله شود.

 

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ملاک های انتخاب اصلح حضور در انتخابات تکلیف دینی انتخابات مجلس اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم

«امیررضا واعظ آشتیانی» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اگر مردم به دنبال احقاق مطالبات خود هستند، باید همچون دوره اول انتخابات، در دور دوم نیز حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به تحولات بین‌المللی، نیازمند تشکیل مجلسی قدرتمند، کارآمد و کمک حال دولت هستیم؛ بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم که انتخابات پیش رو همچون دور اول، با حضور حداکثری برگزار شود.

فعال سیاسی گفت: هر زمان انتخابات در ایران برگزار می‌شود، همه دنیا چشم‌شان به نحوه برگزاری آن است و میزان مشارکت را رصد می‌کنند؛ بنابراین باید در چنین شرایطی حضور حداکثری داشته باشیم.

رأی مردم در انتخابات آمریکا نمایشی است

واعظ آشتیانی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رأی مردم، نمایشی است چراکه این سناتورها هستند که تعیین تکلیف می‌کنند اما در جمهوری اسلامی ایران، این مردم هستند که کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

فعال سیاسی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی، آزادترین و دموکراتیک‌ترین نوع انتخابات است و امیدواریم مردم با شناخت کاندیداهای اصلح، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا مجلسی مقتدر تشکیل شود.

وی با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هر ساله به مسائل اقتصادی توجه دارند، مجلس هم باید بهترین قوانین و مقررات اقتصادی را در دستور کار داشته باشد.

فعال سیاسی افزایش تولید داخلی را از اولویت‌های مجلس آینده دانست و تاکید کرد: تولید، شاخصه‌های مختلفی دارد که باید مدنظر مجلس و دولت قرار بگیرد؛ قوانین باید به سمتی حرکت کنند که فضا جهت سرمایه‌گذاری‌ها در داخل و خارج از کشور محیا شود.

واعظ آشتیانی با اشاره به حل و فصل مسائل مناطق آزاد به عنوان یکی از اولویت‌های مجلس آینده افزود: اگر نوع مدیریت و حکمرانی ما درست باشد، می‌تواند کمک حال اقتصاد کشور شود؛ لذا مجلس باید این مسائل را جدی بگیرد.

فعال سیاسی اضافه کرد: مجلس دوازدهم و دولت باید به جای کشمکش‌های سیاسی، به سمتی بروند که حال کشور و اقتصاد کشور بهبود یابد.

کد خبر 6083278 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!