Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه طرح نظارتی و پایش بازار ویژه شب عید از اول اسفندماه سال جاری در استان سمنان آغاز می‌شود، گفت: در این طرح ۵۵ بازرس بازار شب عید استان سمنان را نظارت و کنترل می‌کنند.

او افزود: عدم درج اتیکت، جلوگیری از گران‌فروشی و کم‌فروشی، احتکار، فروش اجناس بی‌کیفیت و تاریخ‌مصرف گذشته، وضعیت نرخ بازار، کمبود کالا و خدمات اولویت‌دار از جمله مواردی که این بازرسان تا ۱۵ فروردین ۹۹ بازار را تحت نظارت خود خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه بازار در هر هشت شهرستان استان به‌صورت مستمر با همراهی سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها رصد می‌شود، ابراز داشت: وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت مورد کنترل و نظارت قرار خواهد گرفت.

اسودی ضمن بیان اینکه در این ایام در حدود ۱۹۵ ناظر افتخاری سازمان صمت استان به‌صورت نامحسوس وضعیت بازار و فعالیت واحد‌های صنفی و خدماتی را رصد می‌کنند، در ادامه تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلفی از سوی واحد‌های صنفی مراتب را به ستاد خبری سازمان گزارش خواهد شد.

او افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم صدور صورتحساب و غیره از سوی واحد‌های صنفی، با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تماس گرفته و موارد و تخلفات احتمالی و شکایات خود از واحد‌های صنفی و خدماتی گزارش کنند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب عید بازار شب عید صنعت و معدن نظارت و پایش بازار واحد های صنفی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در ادامه نظارت های خود در گشت مشترک بازرسی با سایر دستگاه های نظارتی، چهار کافه بازی متخلف را شناسایی کرد.

 محسن صیادی افزود: این واحدها در محدوده خیابان های «فرامرز عباسی»، «وکیل آباد» و «معلم» مشهد قرار شدند که عمده تخلف آنها عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بود.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۵ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • اتمام رفع تداخلات اراضی کشاورزی در شهریور امسال
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • اجرای طرح ناظران افتخاری در قم
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • طرح ملی «ناظران افتخاری» در قم اجرا می‌شود