Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی امیر احمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ناجا برای تأمین امنیت انتخابات فردای مجلس شورای اسلامی در سطح استان سه هزار و ۵۰۰ نیرو را به کار گرفته است، بیان کرد: تأمین امنیت ۶۳۸ صندوق اخذ رأی بر عهده‌دار نیروی انتظامی در سطح هشت شهرستان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تأمین امنیت انتخابات از مجموعه سپاه و بسیج نیز به شکل تلفیقی استفاده‌شده است، افزود: برنامه‌ریزی برای تأمین امنیت صندوق‌های رأی‌گیری از مدت‌ها قبل صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از اهتمام پلیس برای تأمین امنیت منازل، کسب‌وکار مردم و اصناف نیز خبر داد و بیان کرد: در روز انتخابات گشت‌های ویژه‌ای را نیز پیش‌بینی شده در حوزه ترافیکی و بحث التزام بخشی به شهرها تدابیر ویژه‌ای لحاظ شده است.

امیر احمدی همچنین از تعریف ایست و کنترل و بحث نظارت بر محموله‌های قاچاق نیز در سطح استان خبر داد و گفت: رصد و پایش فضای مجازی برای مقابله با تخلفات از دیگر اقدامات ناجا در سطح استان سمنان است.

کد خبر 4857714

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان مجلس شورای اسلامی امیر احمدی نیروی انتظامی انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی تأمین امنیت استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید چین بر لزوم تأمین امنیت شهروندانش در پاکستان

سفارت چین در پی کشته‌شدن پنج شهروند این کشور در پاکستان، خواستار برخورد قاطع دولت اسلام‌آباد با عاملان آن و تأمین امنیت شهروندانش شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سفارت چین در اسلام‌آباد ضمن محکومیت حمله انتحاری اخیر علیه شهروندان چینی در پاکستان، خواستار برخورد قاطع دولت «شهباز شریف» با عاملان آن و تأمین امنیت شهروندانش شد.

پس از کشته شدن پنج مهندس چینی در حمله انتحاری در ایلات «خیبرپختونخوا»، سفارت چین از دولت شهباز شریف خواست تا در مورد این رویداد تحقیقات کاملی را انجام دهد، عاملان آن را به شدت مجازات کند و از شهروندان این کشور نیز محافظت کند.

سفارت چین در پاکستان اعلام کرد در همکاری با پاکستان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا پس لرزه‌های این حمله را مدیریت کند.

به نظر می‌رسد چین نگران تأثیر این حادثه بر روحیه شرکت‌ها و مهندسان چینی است که اکنون در پروژه‌های مختلف در سراسر پاکستان مشغول به فعالیت هستند.

5 مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدندواکنش طالبان به حمله انتحاری علیه چینی‌ها در پاکستانحمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان

شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان نیز با ابراز همدردی و حضور در سفارت چین در اسلام آباد این حمله تروریستی را محکوم کرد و اطمینان داد عاملان حمله به مهندسان چینی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

در بیانیه سفارت چین آمده است: این کشور تمام تلاش خود را برای حفاظت از شهروندان، شرکت‌ها و پروژه‌های چینی در پاکستان به کار می‌گیرد و از شهروندان خود می‌خواهد اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند.

تاکنون فرد یا گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را به عهده نگرفته است.

  انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری محافل انس با قرآن در استان سمنان
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • تأکید چین بر لزوم تأمین امنیت شهروندانش در پاکستان
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند
  • دستگیری گروگانگیر مسلح در گرمسار / مدیرکارخانه گلوله خورد