Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر گفت : تمامی تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، باشکوه و سالم در این شهرستان فراهم شده است.

او گفت : هفت کمیته ستاد انتخابات در شهرستان روانسر فعالیت خود را از چند ماه پیش آغاز کرده اند و کار‌های ستاد بخوبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات روانسر افزود: این کمیته‌ها متشکل از کمیته امنیتی، مالی و پشتیبانی، کمیته استعلامات، کمیته آموزش، کمیته حقوقی، کمیته تبلیغات و روابط عمومی و کمیته فن آوری اطلاعات است که کار اجرای هرچه بهتر انتخابات را بر عهده دارند و هیات‌های بازرسی و نظارت نیز روند اجرای انتخابات را در این شهرستان بخوبی رصد می‌کنند.

مصطفی زاده با بیان اینکه در این دوره از انتخابات کار اخذ رای در ۵۷ صندوق ثابت و سیار شهری و روستایی دراین شهرستان انجام خواهد شد، افزود: از این تعداد ۲۳ صندوق شهری و ۳۴ صندوق نیز روستایی است.

او افزود: در این شهرستان برای هر ۶۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن یک شعبه اخذ رای تعیین و در نظر گرفته شده است.

فرماندار روانسر گفت: ۸۷ درصد مردم این شهرستان در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال ۹۴ شرکت کردند.

مصطفی زاده افزود: هدف فرمانداری، ستاد انتخابات و هیات‌های اجرایی این شهرستان برگزاری انتخاباتی سالم و باحضور حداکثری با رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم است و خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکلی برای تحقق این هدف وجود ندارد.

او گفت: یکی از محور‌های مهم طرح امنیت انتخابات در شهرستان روانسر نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان روانسر افزود: آنچه که مردم از ما انتظار دارند آرامش و امنیت روز اخذ رای است که در این راستا فرمانداری به عنوان برگزارکننده انتخابات تمهیدات لازم را فراهم کرده است.

مصطفی زاده افزود: التزام به قانون مهم‌ترین امر در برگزاری انتخابات است و حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات اسفند امسال جایگاه و اقتدار نظام را افزایش می‌دهد.

او گفت: در شرایط فعلی دشمنان ایران اسلامی به دنبال کارشکنی و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان هستند و لذا ملت ایران باری دیگر با هوشیاری و درایت لازم با حضور در انتخابات توطئه‌های آن‌ها را خنثی خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم کاندیدای انتخابات ستاد انتخابات مصطفی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان