Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مصدق پور که عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج زیر ۱۸ سال جهان را در افتخارات خود دارد، روز پنجشنبه در پایان هجدهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین در مصاحبه ختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها به دلیل بارش برف با تاخیر دو روزه آغاز شد،  در ۹ دور برگزار شد.

وی افزود: هرساله مسابقات شطرنج جام کاسپین در سطح کیفی بالایی برگزار می شود که در این دور نیز رقابتها در سطح کیفی بسیار خوبی بر شد و اساتید خوبی نیز از کشورهای صاحب نام شطرنج حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدق پور که در جریان هجدهمین دوره مسابقات شطرنج جام کاسپین نتوانست بین ۱۰ شطرنجباز برتر این رقابت ها قرار گیرد، بیان کرد: اگر این مسابقات در ۱۱ دور برگزار می شدبه طور حتم نتایج دیگری کسب می شد چون همه شطرنجبازان قبل از حضور در مسابقات، خود را برای انجام ۱۱ دور بازی آماده کرده بودند.

وی که سه دوره عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج جوانان آسیا را دراختیار دارد،  خاطرنشان کرد:این دوره از رقابتها در سطح کیفی و فنی بسیار خوبی  وبا استقبال بسیار خوب شطرنجبازان همراه بود و تنها نقطه ضعف این رقابت ها، برگزاری مسابقات در ۹ دور بود.

 هجدهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین که از غروب جمعه با حضور ۹۰۴ شطرنجباز از ایران و کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، ترکمنستان، ترکیه و عراق جمعه شب در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت در سه جدول آغاز شده بود که جدول گروه اول شامل شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای ۱۸۰۰ و اساتید بود، در جدول گروه دوم نیز شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی زیر ۱۸۰۰ حضور یافته و در جدول گروه سوم نیز شطرنجباران زیر ۱۴ سال شرکت داشتند.

در این دوره که در ۹ دور در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد، پنجشنبه شب با قهرمانی مصراتدین اسکندروف از جمهوری آذربایجان خاتمه یافت که در نهایت به نفرات برتر جداول مختلف، ۶۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء شد.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شطرنج رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شطرنج مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد