Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان سپاه ثارالله استان کرمان طی پیامی از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.

در متن پیام سپاه ثارالله استان کرمان آمده است:

«در آستانه نخستین سالگشت گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی پس از گذار سربلند از چله پربرکت نخست، بار دیگر مظهری گویا از جمهوریت نظام مقدس اسلامی در قالب انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش روی ایرانیان مقاوم و غیور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بزرگترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی برپایی مستمر و باشکوه انتخابات گوناگون در برهه‌های مختلف زمان با حضور میلیونی آحاد ملت شریف ایران عزیز بوده است.

مجلس شورای اسلامی به فرموده معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در رأس امور است؛ و به فرمود: ه امام خامنه‌ای رهبر عظیم الشأن انقلاب «تأثیر یک مجلس، چه مجلس قوی و خوب، چه مجلس ضعیف تأثیر طولانی‌مدّت خواهد بود».

با عنایت به چنین جایگاه مهم و تأثیرگذاری، در این برهه از زمان که در چشم انداز ظهور حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف نزاع تمدن نوین اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی ایران و تمدن پوشالی غرب به رهبری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به اوج خود رسیده است، به نحوی که رژیم تروریست ایالات متحدة آمریکا در پس تشدید تحریم‌های ظالمانة خود علیه ایران اسلامی، وقیحانه و از سر بزدلی و استیصال حاضر می‌شود دستان کثیفش را به خون سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغشته کند، حضور حداکثری یکایک محبان و یاران آن سرباز وطن و ولایت مانند تشییع باشکوه و میلیونی آن شهید سعید و راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن امسال و نیز انتخاب افراد اصلح از گوشه گوشه این دیار شهیدپرور می‌تواند بار دیگر سیلی محکمی بر روی  آن روسیاهان همیشه تاریخ و مایه خشنودی امام زمان ارواحنا فداه، نائب بر حقش امام خامنه‌ای عزیز و روح همه شهیدان راه حق به ویژه حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش باشد.

امید آنکه در سایه توجهات آن امام حاضر غایب از نظر با تشکیل مجلسی انقلابی متشکل از نمایندگانی شجاع، جهادی، استکبارستیز، مردمی و ساده زیست، چشم مکر دشمنان کور و امیدشان به یأس مبدل گردد و رضایت حضرت حق از ملت شریف ایران اسلامی فراهم آید؛ و آخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمین»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی مشاركت حداكثري انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است

معاون سپاه استان کرمان، گفت: وعده صادق آخرین حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و محور مقاومت است که همه کارشناسان نظامی دنیا را حیرت زده کرد. - اخبار استانها -

سرهنگ احمد مرادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ این نهاد مقدس یادگار امام خمینی (ره) و برگرفته از آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَيۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّكُمۡ» آیه 60 سوره انفال است.

وی با بیان اینکه تاسیس این نهاد مقدس حاصل دوراندیشی و نگاه ژرف امام راحل در آغاز انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ما ثمره تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را نه تنها در کشور که در گستره جهان اسلام مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به عملکرد سپاه پاسداران، بیان کرد: حضور سپاه در کنار نیروهای دلاور ارتش در حفظ مرزهای ایران اسلامی، حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از توان مردمی و نگهداشتن مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و بهره‌گیری از نیروی عظیم بسیج مستضعفین از جمله مهمترین اقدامات سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون است.

وی با بیان اینکه خنثی‌سازی توطئه‌های پیدا و پنهان دشمن در فتنه‌های متعدد از دیگر اقدامات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، ادامه داد: کشور ما هر چند سال یک بار به دلایل مختلف توطئه و فتنه‌ای را پشت سر گذاشته و دشمن همیشه در تلاش است که در برهه‌های مختلف با سوءاستفاده از فضای داخلی کشور فتنه‌ای را ایجاد و توطئه‌ای را راه‌اندازی کند.

مرادی‌زاده با اشاره به شکست همه توطئه‌های پیچیده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون، گفت: سپاه پاسداران در خنثی‌سازی این توطئه‌ها نقش عظیمی داشته است و آخرین این توطئه‌های عظیم و پیچیده راه‌اندازی دانش با حمایت استکبار جهانی و آمریکا بود که خوشبختانه برچیده شد.

وی به تقویت محور مقاومت با تبعیت از راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا و تیزهوشی و ذکاوت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اشاره کرد و افزود: امروز برکت تقویت جبهه مقاومت را در دنیا اسلام مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پس از جنگ هشت ساله تحمیلی سپاه با توان بسیج و قرارگاه‌های سازندگی در حوزه مشارکت در توسعه و سازندگی کشور  و همراهی در توسعه علمی ورود کرده است، گفت: عملیات پیچیده و ترکیبی وعده صادق آخرین حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه این عملیات همه کارشناسان نظامی دنیا را حیرت زده کرد، گفت: عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی و توان دفاعی کشور را به رخ جهانیان کشید و مایه رعب و وحشت دشمنان اسلام و سبب امیدآفرینی در دل‌های مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه