Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین پایانی «مهرواره آب» امروز (پنج شنبه ۱ اسفند) با همکاری سازمان آبفای استان فارس در شیراز برگزار شد، قصه‌گویی عضونوجوان، خوانش شعر، نمایش پویانمایی، هم‌خوانی سرود و مسابقه از برنامه‌های جنبی مهرواره آب در کانون فارس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیین پایانی «مهرواره آب» امروز (پنج شنبه 1 اسفند) با همکاری سازمان آبفای استان فارس در شیراز برگزار شد، قصه‌گویی عضونوجوان، خوانش شعر، نمایش پویانمایی، هم‌خوانی سرود و مسابقه از برنامه‌های جنبی مهرواره آب در کانون فارس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توسعه و ترویج فرهنگ آب، ارتقای مهارت‌های زندگی در مخاطبان و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مصرف صحیح آب برای کودکان ونوجوانان، از اهداف این مهرواره بوده است. 

 

آیین پایانی این مهرواره با تقدیر از 38 برگزیده، با حضور لیلا دودمان، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و مسئولان سازمان آبفای فارس برگزار شد که در آن، اعضا و مربیان برگزیده در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی در قالب شعر و داستان، نشریه‌نگاری، پویانمایی، نقاشی، کتاب‌سازی و طراحی مسابقه تقدیر شدند.

 

بر اساس این گزارش، علی خرم‌نیا، عرفان خدیور، نرجس سادات سجادی، الهه عالی زاده، فاطمه زهرا اخضری، فاطمه اخضری، فاطمه جوکار، زهرا فرخ‌زاد، امیرحسین انصاری‌لاری، امیرحسین اخوان، پیمان محمدی و احسان محمدی از مرکز فرهنگی هنری لارستان، مهسا صائم، غزل محمدی و یکتا دهقانی از مرکز فرهنگی هنری شماره 6 شیراز، حدیث اژدری و دنیا زالی از مرکز فرهنگی هنری کازرون و صدیقه خداجو و مبینا روایی از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 جهرم، به عنوان برگزیدگان بخش‌های پویانمایی، نشریه‌نگاری و کتاب‌سازی معرفی شدند.

 

ساره جدلی و سارا پرآور از مرکز فرهنگی هنری لارستان، فائزه دمیری از مرکز فرهنگی هنری شماره یک جهرم، زینب شهسواری‌پور از مرکز فرهنگی هنری شماره یک داراب و فاطمه مسعودی از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 صفاشهر نیز برگزیدگان بخش نقاشی بودند که از آنان تقدیر شد.

 

میترا یگانه، مربی ادبی مرکزفرهنگی هنری شماره یک شیراز، اعظم ایزدی، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک شیراز و سمیه کشاورز مربی ادبی مراکز شیراز و خرامه، شرکت‌کنندگان برگزیده بخش شعر مهرواره آب بودند.

 

مریم جمالی، مربی هنری مرکزفرهنگی هنری فسا نیز موفق به کسب عنوان نمایشنامه‌نویس برتر شد.

 

در این مهرواره، سمیره بروانیا، مربی ادبی مرکز زرین‌دشت در بخش طرح های ادبی و سهیلا شجاع، مربی پستی مرکز فرهنگی هنری داراب در بخش مسابقه موفق به کسب عنوان برتر شدند.

 

همچنین فاطمه کشاورزی، محمد امین زارع، سینا دهقانی، فاطمه لیموپرور، نازنین کشاورز، مبینا عسکری، زهرا نبوی و زهرا رخ فیروز، از اعضای مراکز خرامه، شیراز، جهرم و کازرون به ترتیب در بخش شعر، داستان و متن‌ادبی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

آیین پایانی «مهرواره آب» امروز (پنج شنبه 1 اسفند) با همکاری سازمان آبفای استان فارس در شیراز برگزار شد، قصه‌گویی عضونوجوان، خوانش شعر، نمایش پویانمایی، هم‌خوانی سرود و مسابقه از برنامه‌های جنبی مهرواره آب در کانون فارس بود.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهرواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس شیراز مرکز فرهنگی هنری شماره شیراز برگزار شد سازمان آبفای آیین پایانی مهرواره آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عسگری گفت: هفتمین سال بزرگداشت روز مراغه، با هدف شناساندن این شهرستان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت روز مراغه ۱۶ اردیبهشت با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

به گفته دبیر روز مراغه، در طول این هفته مسابقات هنری در زمینه نقاشی، عکس، روزنامه نگاری، خوشنویسی و برنامه‌های جنگ شادی و موسیقی اجرا خواهد شد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر مراغه افزود: هم‌زمان با این هفته ۲ طرح عمرانی شهرداری مراغه افتتاح و به بهره برداری رسیده و از فعالان علمی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و علمی تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تور رایگان مراغه گردی برای آشنایی با آثار تاریخی برای شهروندان راه اندازی و ۲۱ اردیبهشت برنامه بازدید از گوجه قلعه برپا شده و ور کشاپ مجسمه‌های آجری در پارک ملت مراغه برگزار خواهد شد.

عسکری، همچنین از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی، عرضه با تخفیف تولیدات و توانمدی‌های مراغه و استان‌های مختلف خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز مراغه، اردوی تیم ملی والیبال بنگلادش و مسابقات والیبال ساحلی کشور در مراغه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد ۳۸ بنای تاریخی را احداث کرده است
  • «بازار هنری ایران» برگزار می‌شود/ در خوشنویسی پیشتازیم
  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان