Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:55:19 GMT

نشتی خط لوله‌‌ انتقال گاز در غیزانیه به علت فرسودگی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۷۹۱

نشتی خط لوله‌‌ انتقال گاز در غیزانیه به علت فرسودگی

بخشدار غیزانیه با بیان اینکه فرسودگی لوله‌های ممکن است هر لحظه سبب رخ دادن حادثه‌ای بشود، گفت: فرسودگی لوله‌‌های انتقال گاز در غیزانیه علت نشتی اخیر بوده است.

رسول ساکی بخشدار غیزانیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با نشتی  گاز از لوله‌های انتقال گاز کارخانه مارون 4، اظهار کرد: پس از اطلاع از خبر ابتدا این‌گونه عنوان شد که نشتی گاز بر اثر برخورد بیل مکانیکی به لوله‌های انتقال گاز اتفاق افتاده است چرا که بیل مکانیکی چند روزی است که به منظور تغییر لوله‌های فرسوده انتقال گاز در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خط انتقال گاز لوله‌های یک خط 18 اینچ اصلی و یک خط 10 اینچ انشعابی دارد، افزود: پس از بررسی پیگیری علت نشتی لوله‌‌های گاز توسط نیروهای نفت،  مشخص شد نشتی به دلیل برخورد بیل مکانیکی نبوده و فرسودگی لوله‌‌های انتقال گاز علت نشتی بوده است.

بخشدار غیزانیه گفت: محل تلاقی لوله 18 اینج و 10 اینچ انتقال گاز به دلیل فرسودگی شدید سبب نشتی شده است.

ساکی با بیان اینکه لوله‌‌های انتقال گاز بیش از 30 سال عمر دارند، عنوان کرد: فرسودگی لوله‌های ممکن است هر لحظه سبب رخ دادن حادثه‌ای بشود.

وی با تاکید بر اینکه تا این لحظه نشتی رفع شده است و فعلاً مشکل خاصی وجود ندارد، بیان کرد: پس از حادثه نشتی شب گذشته لوله‌های گاز توسط نیروهای شرکت نفت و گاز مارون خنک شد و اکنون در حال تعویض آن‌ها هستند.

ساکی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برای جلوگیری از حادثه می‌توان ظرف 24 ساعت لوله‌های فرسوده را تعویض کرد، گفت: خیر امکان ندارد اما از چند روز گذشته کار تعویض لوله‌های فرسوده آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس،  اسفند ماه گذشته بر اثر نشتی خط لوله انتقال گاز در جاده اهواز- ماهشهر 4 نفر کشته و 5 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرسودگی غیزانیه انتقال گاز انتقال گاز فرسودگی لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن یک دسته چاقوی زیبا با لوله PVC آب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۳ روش جدید و خلاقانه برای تیز کردن چاقو (فیلم) تیز کردن چاقو در خانه: ترفند‌هایی برای داشتن چاقو‌های همیشه تیز (فیلم) نحوه تیزکردن چاقو به روش استاد آمریکایی با یک باتری قلمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • نحوه درست کردن یک دسته چاقوی زیبا با لوله PVC آب (فیلم)
  • لوله‌های ضد بالستیک پایگاه نواتیم!
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • زنبور عسل ملکه تا یک هفته زیر آب زنده می‌ماند
  • ملکه‌ای که ۷ روز پس از غرق شدن، زنده شد
  • یافته‌های جدید و شگفت‌انگیز درباره ملکه زنبورها
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • اتمسفر زهره نشتی دارد