Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@22:14:13 GMT

قوانین و مقررات سفر به دبی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۸۲۴

قوانین و مقررات سفر به دبی

دبی یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری خاورمیانه و حتی جهان می‌باشد که به دلیل داشتن جاذبه‌های فراوان، هرساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران از سراسر نقاط جهان هست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دلتابان، از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های دبی می‌توان به تفریحات بی‌نظیری اشاره کرد که در سفر به این شهر می‌توانید از آنها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر به شهر مدرن دبی

مراکز خرید دبی را نیز نباید از قلم بیندازید، در جای‌جای نقاط دبی فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعددی فعالیت می‌کنند که به انتخاب خود می‌توانید یکی از بهترین مراکز را برای گشت‌وگذار انتخاب کنید. 

رزرو بلیط هواپیما و هتل از جمله مهم‌ترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید و قبل از سفر داشتن اطلاعات در این موارد سبب خواهد شد که بهترین انتخاب را داشته باشید.

دلتابان اقدام به ارائه کلیه خدمات رزرواسیون کرده و می‌توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به رزرو بهترین تور، بلیط هواپیما ماهان و هتل اقدام کنید. در ادامه توضیحات کامل‌تری از این قبیل ارائه کرده‌ایم:

دبی یکی از بهترین انتخاب‌های سفر

یکی از شهرهایی که می‌توانید بهترین و لذت‌بخش‌ترین سفر را به آن داشته باشید دبی خواهد بود.

دبی شهر ساحلی و زیبای امارات و به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری خاورمیانه شناخته می‌شود.

این شهر زیبایی‌های متعددی را در خود جای‌ داده و از جمله مهم‌ترین دیدنی‌های آن می‌توان به بازارها و جاذبه‌های مدرن آن اشاره کرد.

زیبای های این شهر در برج‌ها و مراکز خرید آن خلاصه نخواهد شد و در این شهر می‌توانید دیدنی‌های تاریخی متعددی را نیز هدف قرار دهید. انتخاب بهترین زمان سفر به دبی یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند بر لذت شما از سفر تاثیر بگذارد.

دبی در حالت کلی آب‌وهوای گرم و خشک داشته و به همین دلیل فصل تابستان انتخاب مناسبی برای سفر نخواهد بود. بهار و پاییز فصل پر گردشگر دبی هست و به همین دلیل میزان هزینه‌های سفر در این فصول نیز به حداکثر خواهد رسید.

نمایشگاه‌ها و مراسمات متعددی در این شهر برگزار می‌شود که هر یک از این مراسمات مخاطبان خاص خود را داشته و یکی از دلایل معروفیت این شهر هست.

بلیط هواپیما و بررسی انواع آن

یکی از مواردی که قبل از سفر حتما باید به آن توجه داشته باشید را می‌توان خرید بلیط هواپیما دانست. بدون در دست داشتن بلیط امکان پرواز برایتان وجود نخواهد داشت و به همین دلیل حتما باید در اسرع وقت نسبت به خرید بلیط اقدام کنید.

بلیط‌های هواپیما به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند که در حالت کلی این بلیط ها را می‌توان به دو نوع خارجی و داخلی دسته‌بندی کرد. ازنظر میزان خدمات نیز می‌توان بلیط ها را به انواع مختلف دسته‌بندی کرد و از این نظر بلیط‌ها به ۳ نوع اکونومی، بیزینس و فرست کلاس دسته‌بندی می‌شوند.

مهم‌ترین عامل تفکیک بلیط ها را می‌توان سیستمی و چارتر بودن آن دانست.

خرید پرواز چارتر

بلیط های چارتر به‌وسیله شرکت یا فرد چارتر کننده خریداری‌شده و سپس به فروش می‌رسند. بلیط های چارتر ارزان‌قیمت معمولا چند روز مانده به موعد سفر ارائه خواهند شد و به همین دلیل باید گوش‌به‌زنگ بوده و زمانی که بلیط ها ارائه شدند سریعا نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

برای خرید پرواز چارتر باید از مرکز معتبری اقدام کنید چرا که در این صورت می‌توانید از اصالت بلیط خود اطمینان داشته باشید. بهترین روش برای خرید پرواز چارتر را نیز می‌توان مراجعه به وب‌سایت‌های اینترنتی معتبر دانست. از طریق وب‌سایت‌های اینترنتی می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی بهترین بلیط را برای سفر خود خریداری کنید.

رزرو هتل ارزان و لوکس

هتل‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی هستند که باید قبل از سفر حتما موردتوجه قرار گیرند.

هتل‌ها را می‌توان ازنظر میزان خدمات به انواع مختلفی دسته‌بندی کرد و در حالت کلی این هتل‌ها از ۱ تا ۵ ستاره دسته‌بندی خواهند شد. هتل‌های ۵ ستاره بیشترین و ۱ ستاره کمترین میزان خدمات را به مسافران ارائه خواهند کرد.

هتل‌های لوکس با اینکه خدمات بی‌نظیری به مسافران ارائه می‌دهند اما هزینه‌ای نیز به‌مراتب بالاتر خواهند داشت اما نباید نگران باشید چراکه با رزرو هتل میان رده می‌توانید یک اقامت آرام و دلچسب با کمترین هزینه‌ها داشته باشید.

برای اینکه بتوانید بهترین هتل را از نظر میزان هزینه‌ها برای خود رزرو کنید ابتدا باید با برخی از هتل‌های شهر موردنظر خود آشنایی داشته و سپس اقدام به رزرو کنید.

توجه به خدمات در زمان رزرو اینترنتی هتل

هتل‌های مختلف با ستاره‌های گوناگونی را می‌توان مشاهده کرد که هر کدام خدمات مشخصی را برای رزرو کنندگان خود در نظر گرفته‌اند.

برخی از افراد به دلیل سفرهای متعدد به‌راحتی می‌توانند مناسب‌ترین هتل را ازنظر خدمات انتخاب کرده و رزرو نمایند چرا که تجربه کافی در این زمینه کسب نموده‌اند.

برخی نیز به دلیل کم‌تجربگی و یا عدم توجه به نوع خدمات در انتخاب و رزرو هتل خود کوتاهی کرده و درنهایت رضایت کافی از سفر و اقامتگاه خود نخواهند داشت.

نوع کیفیت خدمات هر هتلی به عوامل بسیاری بستگی دارد و نباید تنها به چند ستاره بودن آن توجه کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دلتابان سفر خرید بلیط هواپیمایی یکی از مهم ترین همین دلیل بلیط هواپیما داشته باشید اقدام کنید دسته بندی بلیط ها هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 745882

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • مراکز هسته ای کشور در امنیت کامل هستند
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • طلا دوباره از جا برخاست
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • طلای جهانی دوباره از جا برخاست
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • چرا پس از عید فطر تا تیر 1403، زمان مناسبی برای رزرو تور استانبول است؟
  • مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران