Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@22:54:21 GMT

شایعات حضور یگان ویژه در قم تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۸۸۱

سرهنگ مهرداد حاجی زاده معاون فرماندهی انتظامی استان قم روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا شایعات و برخی تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اعزام یگان ویژه از تهران به قم و حضور این یگان در سطح استان را نادرست خواند و آن را قویا تکذیب کرد. 

در پی فوت دو بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در قم، قرارگاه پدافند زیستی قم با حضور استاندار و معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد و برنامه های مختلف برای کنترل و مراقبت های لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط مدارس، دانشگاه ها و مراکز حوزه های علمیه قم امروز تعطیل اعلام شد. 

مسوولان مختلف کشوری و استانی با تاکید بر ضرورت بیش از پیش رعایت نکات و توصیه های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا، از تلاش همه جانبه برای مهار و کنترل آن خبر داده اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد /فراجا عذرخواهی کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار غزلی، فرمانده یگان ویژه پاسداران خراسان رضوی گفت: در پی نقص سیستمی که منجر به فعال شدن آبپاش خودرو در مراسم بزرگداشت روز ارتش شد مراتب عذرخواهی خود را از حاضران در مراسم و اصحاب رسانه اعلام می ‌داریم.

بنابر گزارش صدا و سیما، مسئول روابط عمومی قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز گفت: اتفاق عجیب صورت گرفته در روز ارتش سهوی بوده است.

سرهنگ علی کمالی با اشاره به اتفاق عجیبی که در رژه امروز ارتش افتاد، اظهار کرد: ماشینی که مقابل سکو آبپاشی کرد متعلق به ارتش نبود و ماشین یگان ویژه فراجا بوده است.

وی با بیان اینکه آبپاشی بر روی حاضران در رژه، کاری سهوی بوده است، گفت: راننده یگان ویژه فراجا صرفا قصد داشت قابلیت های ماشین را نشان دهد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896487

دیگر خبرها

  • گیاه بوچو چیست و چه فوایدی دارد؟
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد / فراجا عذرخواهی کرد + فیلم
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد /فراجا عذرخواهی کرد
  • (تصویر) استایل جالب مامور زن یگان ویژه با عینک آفتابی و مسلسل!
  • (عکس) قدرت‌نمایی زنان یگان ویژه پلیس
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • بیماری هموفیلی قابل کنترل است
  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد