Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه عربستانی در آستانه ثبت رکوردی جدید در استخدام مربی خارجی سرشناس در یک فصل قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از برانکو ایوانکوویچ که تنها دو ماه روی نیمکت الاهلی دوام آورد این بار نوبت به کریستین گروس سوئیسی رسید که بعد از مدتی کوتاه از نشستن روی صندلی سرمربی کروات با سرنوشتی مشابه با برانکو روبرو و اخراج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزپوشان جده به عنوان رقیب استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با مربی موقت در شهر کویت برد جنجالی به دست آوردند اما همین نتیجه هم باعث نشد تا سران این باشگاه بحران زده در صدد به خدمت گرفتن مربی خارجی نباشند تا جایی که روزنامه عکاظ نوشت باشگاه الاهلی در آستانه توافق نهایی با مربی صربستانی باشگاه ستاره سرخ بلگراد قرار دارد.

ولادان میلوویچ ۴۹ ساله سرمربی ستاره سرخ بلگراد در صربستان با آمار فوق العاده در این باشگاه مطرح حالا جدیدترین گزینه سران الاهلی برای سپردن سکان هدایت این تیم است، مردی که در همین فصل از لیگ قهرمانان نمایش های خوبی در مرحله گروهی چمپیونزلیگ اروپا داشت به خصوص در بازی با ناپولی که توجه همگان به باشگاه صرب جلب شد.

بنا به نوشته عکاظ سران الاهلی با میلوویچ به توافقات نهایی رسیده و تنها برای امضای قرارداد جزئیاتی از مسائل مالی باقی مانده است تا به صورت رسمی سومین مرد مشهور خارجی نیمکت الاهلی در یک نیم فصل معرفی شود. ولادان میلوویچ ۴۹ ساله طی سال ها هدایت ستاره سرخ در ۱۴۹ بازی صاحب ۱۰۷ برد، ۲۴ تساوی و تنها ۱۸ باخت شد که آمار جالبی به نظر می رسد.

با این شرایط بعد از بازی با الفتح در لیگ عربستان که بار دیگر هدایت الاهلی برعهده مازن بهکلی مربی بومی و گمنام خواهد بود، رقیب سعودی استقلالی ها باید خود را برای همکاری جدید با سرمربی صرب آماده کند. مردی که در بازی برگشت روی نیمکت سبزهای جده مقابل شاگردان فرهاد مجیدی حضور خواهد داشت.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الاهلی استقلال لیگ قهرمانان آسیا اخبار استقلال استقلال الاهلی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان