Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی حماسی و پرشور خبر داد و افزود: این بار نیز هم استانی‌های عزیز با حضور پرشور در انتخابات روز جمعه، گام مثبت دیگری در تقویت امنیت ایران اسلامی برمی‌دارند.

 پورمحمدی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۳ حوزه انتخابیه استان گفت: این دوره از انتخابات نیز همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور و حماسی مردم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از آمادگی کامل ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و بی طرفانه خبر داد و افزود: در مجموع، سه هزار و ۵۳ شعبه اخذ رای در استان، فرآیند اخذ رای هم استانی‌های عزیز در تمامی حوزه‌های انتخابیه را عهده دار هستند.

پورمحمدی، تعداد واجدان شرایط رای دادن در استان را ۲ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۸۹۶ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۴۵ هزار و ۲۹۳ نفر از واجدان شرایط، برای اولین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

او با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی طرفانه در استان اندیشیده شده است، گفت: بیش از ۶۱ هزار نفر نیز آموزش‌های لازم را کسب کرده اند و به عنوان عوامل دخیل در انتخابات به ایفای وظایف خود در این زمینه خواهند پرداخت.

استاندار آذربایجان شرقی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حق و تکلیف بودن شرکت مردم در انتخابات تاکید کرد: با توجه به اینکه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود یکی از حقوق مصرح در قانون اساسی است، شرکت در انتخابات و انتخاب نمایندگان کاردان، می‌تواند این مهم را محقق سازد.

پورمحمدی در همین راستا، تشکیل مجلسی قوی و مقتدر را تکلیف تمامی هموطنان دانست و افزود: قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین در مسائل مهم کشور بر عهده مجلس شورای اسلامی است که به تناسب حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای، نمایندگانی قوی وارد مجلس شده و تصمیمات بهتری را برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی اتخاذ می‌کنند.

او مشارکت مردم در انتخابات را تضمین کننده امنیت پایدار ایران اسلامی قلمداد کرد و افزود: حضور پرشور در انتخابات، فرصتی برای ما و تهدیدی برای دشمنان ماست و لذا از تمامی هم استانی‌های عزیز دعوت می‌کنم که روز جمعه و در پای صندوق‌های رای، حضور پررنگی داشته باشند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم برای برگزاری انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی هم زمان با سراسر کشور، مردم غیور مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی، پس از اقامه نماز جمعه در شهرها، با راهپیمایی، حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات تنبیهی رزمندگان سپاه پاسداران، اعلام خواهند کرد.

بر همین اساس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اطلاعیه ای صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

رژیمِ سفاک و درنده خویِ صهیونیستی، درمانده و گیج از سیلی محکم و مشتِ آهنین؛ درعمـلیـاتِ مـوفـق پهپادی ـ موشـکی «وعـدۀ صـادق» جمهوری اسلامی ایران درپی پاسخ به تجاوزاتِ نظامیِ مکرر و به تلافیِ خیرهِ سری‌هایِ اخیرِ این رژیمِ خبیث، ددمنش و مستأصل از رویارویی در «طـوفانٌ الاحــرار» روزِجهانیِ قدسِ امسال؛ همچنان ذلیلانه به دنبال فرافکنی و فرار از خفت و خواری و تبعاتِ جبران ناپذیر از این ضرباتِ کاری و شکست‌های مفتضحانۀ پی در پی در سطحِ منطقه و از گروه‌های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران؛ زنان و کودکانِ بی‌گناه و بی‌پناه و مردمانِ غیرنظامی غزۀ این باریکۀ «عزّت و شرافت، مقاومت و ایستادگی» را زیر ضرباتِ خصمانۀ چکمه‌های خون آلود و حملاتِ ددمنشانه و وحشیانۀ خود؛ تحتِ سخت‌ترین ظلم‌ها و ستم‌های  وصف ناپذیر قرار داده است.

نمازگزاران جمعه همچون ماه‌ها و هفته‌های گذشته با اعلام همبستگی بی‌قید و شرط با مردم مظلوم غزه، روز جمعه هفته جاری، پس از نماز جمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی، و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار توقف ماشین کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در غزه بوده و حمایت خویش را از عملیات غرور آفرین وعده صادق در تنبیه رژیم متجاوز اعلان خواهند کرد.

این راهپیمایی در شهر تبریز هم بعد از اقامه نماز، از سه راه مصلا به سمت میدان ساعت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج