Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:50:27 GMT

مقایسه Galaxy A۲۰s و Galaxy A۳۰s سامسونگ

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۹۷۱

مقایسه Galaxy A۲۰s و Galaxy A۳۰s سامسونگ

سامسونگ یکی از برترین تولیدکنندگان انواع گوشی‌های هوشمند است که در طی سالیان اخیر توانسته است تا حد زیادی رضایت اکثر کاربران را جلب کند.

به گزارس ایسنا، بنابر اعلام دیجی کو، این کمپانی محبوب تابه‌حال انواع مختلفی از گوشی‌های هوشمند را تولید کرده و به دلیل تنوع محصولی بسیار بالا نظر اغلب کاربران را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی‌های خانواده گلکسی A

این سری از گوشی‌ها سری‌های نوآورانه جدید سامسونگ می‌باشد که قیمت خیلی بالایی ندارند. و با توجه به اینکه سری گوشی‌های گلگسی j پایان عمر خود را دارا می‌باشند این سری گوشی‌ها مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شوند.

سری a درگوشی‌های میان‌رده سامسونگ می‌باشند و برای همین از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

شرکت‌های سازنده، قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری متنوعی را در این دسته از گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهند و آن‌ها را با قیمتی پایین‌تر از قیمت انواع پرچم‌دار روانه‌ی بازار می‌کنند.

به‌طورمعمول گوشی سازان قابلیت‌های جدید را ابتدا در محصولات میان‌رده مورد آزمایش قرار می‌دهند و سپس در محصولات پرچم‌دار از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ بنابراین طی سال‌های اخیر شاهد این موضوع بوده‌ایم که میان‌رده‌ها زودتر از پرچمداران به برخی قابلیت‌های جدید و نوآورانه مجهز می‌شوند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی و مقایسه جزئیات و مشخصات فنی و ظاهری دوگوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی A۲۰s و گلکسی A۳۰s بپردازیم. 

تاریخ عرضه:

گلکسی A۳۰s  در سپتامبر ۲۰۱۹ وارد بازار شده است.

گلکسی A۲۰s در سپتامبر ۲۰۱۹ معرفی و در ماه اکتبر عرضه شد.

صفحه نمایش:

گلکسی A۳۰s  دارای ابعاد ۶.۴ اینچ است و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل دارد.

گلکسی A۲۰s دارای ابعاد ۶.۵ اینچ می‌باشد و رزولوشن ۱۵۶۰*۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

شکل ظاهری:

گلکسی A۳۰s دارای ابعاد بدنه‌ی ۱۵۸.۵ در ۷۴.۷ در ۷.۸ میلی‌متر است که وزن ۱۶۶ گرم دارد.

گلکسی A۲۰s دارای ارتفاع ۱۶۳.۳ میلیمتر و عرض ۷۷.۵ میلیمتر بوده و از ضخامت ۸ میلیمتری برخوردار است. هم‌چنین وزن این اسمارتفون به عدد ۱۸۳ گرم می‌رسد.

رنگ ‌بندی:

گلکسی A۳۰s دارای تنوع رنگ و در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز، بنفش می‌باشد.

گلکسی A۲۰s دارای تنوع رنگ و در چهار رنگ سبز، قرمز، آبی و مشکی قابل انتخاب است.

نرم‌افزار:

گلکسی A۳۰s دارای سیستم‌عامل اندرویدی ورژن ۹.۰ می‌باشد.

گلکسی A۲۰s مجهز به سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی ۹.۰ است.

سخت‌افزار:

گلکسی A۳۰s دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای به‌صورت دو هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتز Cortex-A۷۳ و شش هسته‌ی ۱.۶ گیگاهرتز Cortex-A۵۳  می‌باشد.

گلکسی A۲۰s از پردازنده‌ی مرکزی ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۴۵۰ سود می‌برد. این پردازنده مجهز به هشت هسته‌ی پردازشی با معماری Cortex-A۵۳  بوده و حداکثر فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دوربین:

گلکسی A۳۰s  دارای دوربین‌های سه گانه است. دوربین اصلی گلکسی A۳۰s سامسونگ ۲۵ مگاپیکسل است که دارای دیافراگم ۱.۷ می‌باشد. فوکوس خودکار نیز یکی از قابلیت‌های دوربین درگوشی جدید سامسونگ می‌باشد.

دومین دوربین طراحی‌شده برای گلکسی A۳۰s سامسونگ ۸ مگاپیکسل و لنز آن از نوع ۱۳ میلی‌متری فوق عریض است، دیافراگم این لنز اولترا واید ۲.۲ می‌باشد. سومین دوربین ۵ مگاپیکسل و از سنسور تشخیص عمق تصویر برخوردار است. دیافراگم دوربین سوم نیز ۲.۲ می‌باشد.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲.۰ نیز یکی دیگر از امکانات این گوشی هوشمند است.

گلکسی A۲۰s مجهز به دوربین اصلی سه گانه است. این دوربین شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و یک لنز زاویه عریض ۸ مگاپیکسلی می‌باشد. در بخش جلویی بدنه‌ی گوشی یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی نیز قرارگرفته است.

باتری:

گلکسی A۳۰s  دارای یک باتری کابردی از نوع باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. همچنین بهره‌مندی از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز یکی از قابلیت‌هایی است که شارژ دستگاه را با سرعت‌ بالا برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند.

گلکسی A۲۰s مجهز به یک باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. همچنین از تکنولوژی شارژ سریع تا حداکثر قدرت ۱۵ وات پشتیبانی کرده و درزمانی کوتاه فرآیند شارژ باتری آن تکمیل می‌شود.

سایر ویژگی‌ها:

گلکسی A۳۰s  از کارت حافظه فیزیکی پشتیبانی می‌کند که قابلیت ارتقاء حافظه تا یک ترابایت را ایجاد کرده است. حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، سنسور مجاورت، قطب‌نما نیز از دیگر قابلیت‌هایی هستند که درگوشی جدید سامسونگ به چشم می‌خورد.

حافظه داخلی این دستگاه در دو نوع ۳۲ گیگابایت ۳GB رم، ۶۴ گیگابایت ۴GB رم، ۱۲۸ گیگابایت ۴GB رم می‌باشد. 

گلکسی A۲۰s مجهز به حسگر اثرانگشت در پشت دستگاه جهت باز کردن قفل نرم‌افزاری گوشی، بهره‌مندی از شتاب سنج، ژیروسکوب، سنسور مجاورت و قطب‌نما می‌باشد.

فروشگاه دیجی کو با سالها سابقه فعالیت در زمینه فروش اقساطی کالای دیجیتال در کرج به همراه تیم مشاورین مجرب خود هم‌اکنون با عرضه اقساطی آنلاین کالای دیجیتال در بستر اینترنت این امکان را فراهم کرده تا از سراسر کشور کالای خود را خریداری کرده و در عرض ۲۴ تا ۴۸ ساعت درب منزل خود تحویل و وجه موردنظر را پرداخت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی گوشی هوشمند جدید سامسونگ گوشی ها ی گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌گوشی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گشت و گذار ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان (فیلم) خرس‌های قهوه‌ای در جنگل‌های حفاظت شده قره داغ (فیلم) جولان خرس‌های قهوه‌ای در البرز مرکزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • بازی‌گوشی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم)
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید
  • لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد
  • آیا گوشی پوکو ارزش خرید دارد؟
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung