Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فرمانده نیروی انتظامی گفت:نیروی انتظامی با تمام توان در تلاش است که امنیت انتخابات را در راستای حضور باشکوه مردم در این روز مهم تامین کند؛ پلیس در تمامی شعب اخذ رای و تا پایان رای گیری در حوزه ها حضور خواهد داشت.

به گزارش خرداد، سردار حسین اشتری با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری درانتخابات روز جمعه دوم اسفند ماه، امنیت و آرامش عمومی کشور را رقم خواهد زد، اظهار داشت: برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان روز سرنوشت ساز و یک رویداد مهم سیاسی برای ملت و مردم ایران عزیزمان است؛ از این رو لازم است مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از همان ساعات اولیه آغاز رای گیری پای صندوق های رای حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده ناجا باتاکید بر اولویت قرار دادن ویژگی های مدنظر مقام معظم رهبری مبنی بر انتخاب فرد اصلح، عنوان کرد: این امر باید به عنوان یک دغدغه مهم برای مردم باشد و مردم نیز با شور و شعور، فردی را انتخاب کنند که دلسوز، همسو و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و بتواند در شرایط حساس، قوانین و مقررات مناسب را تدوین و اجرایی کند.

سردار اشتری ضمن دعوت از تمامی کارکنان ناجا و خانواده های محترمشان برای حضور در پای صندوق های رای، عنوان کرد: انتظار ما این است که سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی که همیشه جان برکف در تمامی ماموریت ها بدون کوچکترین تردیدی حاضر می شوند در این امر مهم شرکت و خانواده های خود را نیز پای صندوق های رای بیاورند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در تلاش است که امنیت انتخابات را در راستای حضور باشکوه مردم در این روز مهم تامین کند؛ پلیس در تمامی شعب اخذ رای و تا پایان رای گیری در حوزه ها حضور خواهد داشت.

اشتری با بیان اینکه از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخاباتی امن انجام شده است، گفت: بحمدالله تاکنون با هوشیاری نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی؛ امنیت مطلوبی در سراسر کشور برقرار است و هیچ مورد امنیتی گزارش نشده است؛ مردم نیز بدانند همکاران ما در نیروی انتظامی آماده هرگونه پاسخگویی هستند و در صورت مشاهده هر مورد مشکوک آن را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

فرمانده ناجا در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان یک خدمتگذار از مردم غیور ایران اسلامی نیز خواستارم که حضور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات را بر خود حق و تکلیف بدانند و با آگاهی کامل، هوشمندانه و انتخاب درست، افراد شایسته را وارد مجلس کنند؛ قطعا حضور پررنگ مردم در این انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده نظام خواهد بود. برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس ، انتخابات

منبع: خرداد

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس انتخابات پای صندوق های رای نیروی انتظامی رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند

دریافت 25 MB کد خبر 6064008

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم