Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسلامشهر گفت: اجرای قانون و حضور باشکوه مردم ملاک انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، مسعود مرسلپور در همایش آموزش جامع مجریان ستادی و اجرایی انتخابات پانزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در اسلامشهر برگزار شد اظهار داشت: تمام اهتمام هیأت اجرایی و نظارت اسلامشهر در اجرای مر قانون است که در روز انتخابات باید اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید در اجرای قانون انتخابات اهتمام جدی داشته باشیم گفت: بازرسین انتخابات و به ویژه نماینده فرماندار به عنوان بازوان برای نماینده فرماندار محسوب می‌شوند و برای روز انتخابات اعضای اجرای انتخابات حق دخالت در امور و وظایف ناظرین هیأت نظارت را ندارند همانطور که هیأت نظارت نیز حق دخالت در امور هیأت اجرایی را نخواهند داشت لذا باید تفکیک لازم از حیث اجرایی و نظارتی را از شیوه درست بتوانیم انجام دهیم.

 

فرماندار اسلامشهر افزود: نکته مهم بعدی خصوصاً نمایندگان فرماندار باید به شروع رسمی انتخابات که رأس ساعت ۸ آغاز می‌شود توجه کنند و باید کار را با ناظرین شروع انتخابات انجام بدهند و اعضای اجرایی انتخابات در صورت برخورد با مشکل که می‌تواند اجرای انتخابات را کند و یا متوقف کند باید مراتب را به اعضای صندوق و نماینده فرماندار سریعاً گزارش کنند و یا مستقیماً به رئیس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان گزارش دهند.

 

مرسلپور عنوان داشت: ما در آزمون بزرگی قرار داریم و توصیه‌های امام و فرمایشات مقام معظم رهبری بر مبنای شرکت و حضور فعال و اجرای مر قانون توسط مجریان است و تکلیفی که ما بر عهده داریم در ۲ بخش تعریق می‌شود که اول اجرای قانون و سپس استفاده از شیوه‌هایی است که مردم برای حضور پای صندوق‌ها ترغیب شوند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرسلپور فرماندار اسلامشهر شهرستان اسلامشهر انتخابات مجلس اجرای قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.
بازی دوستانه امروز آبی‌پوشان مقابل آریو اسلامشهر پشت در های بسته برگزار خواهد شد.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 6087269

دیگر خبرها

  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند