Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید گلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تصادف یک دستگاه کامیونت ایسوزو با پراید در گردنه سوباشی شهرستان کبودرآهنگ ۲ کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ مجید گلی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در محور کبودرآهنگ – گل تپه و در گردنه سوباشی به علت برخورد رخ به رخ یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه کامیونت ایسوزو، ۲ نفر به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و ۵ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به چپ خودروی پراید و کاهش دید به دلیل مه گرفتگی و بارش برف در گردنه سوباشی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ به رانندگان توصیه کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در ارتفاعات و مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای اصلی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کد خبر 4857770

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان سانحه تصادف انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شرق استان باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و ورود رواناب و جریان سیلابی به مسیر جاده‌ها و آب‌گرفتگی در محور بزرگراه نائین - اردستان - کاشان در محدوده مهراندوی ظفرقند شهرستان اردستان، محور کسوج اردستان - کاشان، زیرگذر زواره و کندی تردد شد.

وی افزود: بارش‌های رگباری در ارتفاعات قمصر و قهرود و فعال شدن رودخانه حیدر کاشان نیز باعث جریان یافتن رواناب و سیلاب و آب‌گرفتگی در مناطق دو، سه و چهار شهر کاشان، آب‌گرفتگی در منطقه فین، بلوار امام رضا، بالادست مسکن مهر، محور خرم دشت روستاهای دره، یزدل و جوینان، شهرک صنعتی جعفرآباد، محور فرودگاه کاشان و آب‌گرفتگی جاده ابوزید آباد شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: آب‌گرفتگی و بارش‌های رگباری در روستای ارور، گردنه ملااحمد و گردنه زنجیرگاه شهرستان نائین نیز باعث آب‌گرفتگی معابر روستا و دو منزل مسکونی شد و شاهد آب‌گرفتگی جاده انارک، بودیم.

شیشه فروش ادامه داد: بارش‌ها همچنان در مناطق شمال و شمال شرق تا فردا صبح و در شهر اصفهان و مناطق مرکزی از بعدازظهر امروز تا فردا صبح ادامه دارد، همچنین امدادرسانی در مناطق تحت تأثیر توسط مدیریت بحران فرمانداری‌ها، اداره راهداری، هلال احمر، واحدهای آتش‌نشانی، پلیس راه، واحدهای خدمات شهری، شهرداری‌ها و دهیاران با تخلیه آب از منازل و معابر، ایمن سازی راه‌ها، انسداد موقت محورهای سیل‌گیر ادامه دارد و آماده‌باش عوامل امدادی با ابلاغ مدیریت بحران تا فردا تداوم خواهد داشت.

کد خبر 747271

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند