Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بدهی این افراد ۶ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال بود که ۴ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال مورد گذشت شاکی و بقیه از محل اعتبارات شیوه نامه و کمک‌های ستاد دیه استان و خیران تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: ۹۴ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای سال تا کنون با هزینه بیش‌از ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

مدیرستاد دیه سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۶۱ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی آنها ۵۳۰ میلیون تومان نیاز است.

او  اظهار داشت: ۲۲ جشن گلریزان در سال ۹۷ برگزار شده که در سالجاری به ۴۲ جشن افزایش یافته و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۱ درصد رشد داشته است.

سجادی گفت: میزان کمک‌های مردمی خیرین در جشن‌های گلریزان سال ۹۷ مبلغ ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده که در سالجاری به پنج میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان رسیده که نسبت به سال گذشته افزایش ۹۲ درصدی داشته است.

او  بیان کرد: مردم می توانند با واریز کمک های خود به شماره حساب های ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت، شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت و شماره کارت بانک رفاه کارگران ۳۱۲۳۵۵۵۴ به نام ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در کار خداپسندانه آزادی زندانیان جرائم غیر مشارکت کنند.

 سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ زندان برای نگهداری مجرمان جرائم عمد و غیرعمد در شهرستان‌های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه سازمان زندان ها سیستان و بلوچستان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی

نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۴۵ میلیون تومان را برای مشارکت در آزادی یک زن زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این نیکوکار که مدیر عامل یکی از شرکت های تولید لبنیات در استان یزد است و تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام گفت: این مبلغ را به نیت خوشنودی خداوند متعال و شادی روح پدر مرحومم اهدا کردم و امیدوارم موجب شادی دل یک مادر زندانی و فرزندان او شود.

گفتنی است این نیکوکار در ماه مبارک رمضان نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به ستاد دیه استان یزد اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی