Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@12:37:35 GMT

"سانه" رفتنی شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۷۱۱۱

'سانه' رفتنی شد

به گزارش صدای ایران، باشگاه منچسترسیتی بعد از رعایت نکردن فیرپلی مالی و محرومیت از سوی یوفا، به طور قطع لروی سانه را به فروش خواهد رساند.

نشریه «استار» خبر داد، در صورتی که هنوز هم سیتیزن‌ها تمایل داشتند لروی سانه را حفظ کنند، محرومیت‌شان باعث شده پیشنهاد بزرگ سانه که از باشگاه بایرن‌مونیخ است را قبول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود این محرومیت باعث شده قیمت سانه هم کاهش پیدا کند و باشگاه بایرن‌مونیخ با پرداخت مبلغی در حدود ۸۰ میلیون پوند او را به خدمت خواهد گرفت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران منچسترسیتی یوفا بایرن مونیخ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر

دروازه‌بان آلمانی بایرن مونیخ بعید است به دِرکلاسیکر پیش رو برسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی خود را آماده بازی روز شنبه (11 فروردین) با دورتموند در هفته بیست‌وهفتم بوندس‌لیگای آلمان می‌کند که به نظر می‌رسد برای این بازی دروازه‌بان کهنه‌کارش را در اختیار نخواهد داشت. نویر 37 ساله که پس از پایان مسابقات جام جهانی 2022 قطر، در تعطیلات زمستانی در حالی که در حال اسکی کردن بود دچار شکستگی از ناحیه پا شد و همین باعث شد تا بیش از 10 ماه به دور از میادین فوتبال باشد، اخیراً توسط یولیان ناگلسمان به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان دعوت شد که این اولین حضور او در ترکیب مانشافت پس از آن مصدومیت به شمار می‌رفت، اما او روز چهارشنبه هفته گذشته در تمرینات دچار پارگی فیبر عضلانی در ناحیه عضله‌ نزدیک‌کننده پای چپ شد و بازی‌های دوستانه آلمان با فرانسه و هلند را از دست داد.

نشریه آلمانی «کیکر» در تشریح وضعیت دروازه‌بان بایرن مونیخ گزارش داد؛ روند ریکاوری نویر خیلی خوب پیش‌ می‌رود و او در این زمینه پیشرفت داشته است، اگرچه بعید به نظر می‌رسد که بتواند در دِرکلاسیکر روز شنبه، بایرن مونیخ را در مصاف با بوروسیا دورتموند همراهی کند. کادر فنی بایرن مونیخ نمی‌خواهند در مورد استفاده از دروازه‌بان آلمانی خود هیچگونه ریسکی کنند و قصد دارند به او زمان کافی بدهند تا به طور کامل ریکاوری کند و برای بازی‌های باقیمانده فصل با صد درصد آمادگی در دسترس باشد. در ادامه این گزارش آمده است؛ انتظار می‌رود اسون اولرایش در بازی شنبه درون دروازه بایرن بایستد و نهمین بازی‌اش برای بایرن مونیخ در فصل جاری را به انجام برساند.

واکنش گوندوگان به احتمال پس دادن بازوبند کاپیتانی آلمان به نویر

بایرن مونیخ در حال حاضر با 60 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا ایستاده است و با بایرلورکوزن صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال